„Situacija konteinerinių pervežimų rinkoje įtempta: lėtėjant NVS šalių ekonomikai pastebimai krinta importo mastas, kiek stabiliau laikosi eksportas. Skirtingai nei konteinerių terminalai Latvijoje, Estijoje ir Rusijoje, kur konteinerių krova krinta per 2015 metų 7 mėnesius, „Klaipėdos Smeltei“ pavyko išlaikyti ankstesnių metų kiekį.
Visų metų rezultatas priklausys nuo to, kuriuo metu kompanijos klientai – laivybos linijos – paleis „transšipmento“ krovinių srautą per Klaipėdos uostą“, – „Lietuvos žinioms“ sakė „Klaipėdos Smeltės“ rinkodaros direktorius Eduardas Galuškinas.
Klaipėdos konteinerių terminalo vadovas Vaidas Šileika prignozsuoja, kad šiais metais įmonė kraus 220 tūkst. – 230 tūkst. TEU, o apie 2016 metus, pasak jo, kalbėti gana sudėtinga dėl Kinijos akcijų biržos krizės, dėl galimų naujų investuotojų atsiradimo Klaipėdos uoste, o tai gali sukelti dar vieną konteinerių persiskirstymo bangą.
Klaipėdos konteinerių terminale rugpjūtį perkrauta 17,87 tūkst. TEU, o per 8 šių metų mėnesius – 151 tūkst. TEU – 15 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. „Klaipėdos Smeltė“ rugpjūčio mėnesį perkrovė 12 tūkst. TEU, bendras 8 mėnesių rezultatas sudaro 112,7 tūkst. TEU.