„Konteinerių paskirstymo centras – tai pareiškimas ne tik Baltijos jūros regionui, bet ir visam pasauliui, kad Klaipėda priima didžiuosius Panamax ir Postpanamax laivus. Dar prieš keletą metų Klaipėda galėjo tik svajoti apie tai“, – teigia Arvydas Vaitkus, KVJUD generalinis direktorius.
Konteinerių paskirstymo centras – projektas, įgyvendintas viešosios ir privačiosios partnerystės dėka. KVJUD investavo į infrastruktūrą, o LKAB „Klaipėdos Smeltė“ į suprastruktūrą.
Įgyvendintas projektas sudarė sąlygas didinti Lietuvos verslo investicinį patrauklumą bei konkurencingumą tiek nacionaliniame, tiek tarptautiniame kontekste, sudarė sąlygas pritraukti naujus krovinių srautus tiesiogiai iš kitų kontinentų, neperkraunant Europos uostuose.
Į terminalo statybą iš viso investuota apie 132 mln. eurų. LKAB investicijos siekė daugiau kaip 75 mln. eurų. KVJUD pasirūpino naujų krantinių, geležinkelių statyba, didesniais gyliais, kurie leidžia priimti okeaninius laivus. Uosto direkcija iki 2014 m. į LKAB „Klaipėdos Smeltė“ eksploatuojamą uosto infrastruktūrą investavo 56,8 mln. Eur.
2012–2013 metais Uosto direkcija taip pat investavo į uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo darbus 31 mln. Eur. Užbaigus šį projektą laivybos kanalo gylis padidėjo nuo 13 iki 14,5 metro, o plotis – iki 150 metrų. Įgyvendinus šį projektą sudarytos sąlygos prie LKAB „Klaipėdos Smeltė“ naudojamų krantinių priimti laivus su 13,2 m grimzle.