Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kova Kinijoje smogė „Uber“ – bendrovė per pusmetį neteko milijardo dolerių

„Uber“ gali būti vertingiausia privati kompanija pasaulyje, tačiau tai nereiškia, kad ji uždirba pinigus. Pirmąjį šių metų pusmetį „Uber“ prarado net 1,27 mlrd. dolerių, rašo naujienų svetainė cnn.com, remdamasis „Bloomberg“ informacija.
„Uber“
„Uber“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Taksi „Uber“

Nors šios informacijos „Uber“ oficialiai nekomentavo, tačiau pranešama, kad apie patirtus bendrovės nuostolius akcininkams paskelbė įmonės finansų vadovas Gautamas Gupta.

Teigiama, kad „Uber“ per pirmąjį metų ketvirtį prarado apie 520 mln. dolerių, o antrąjį ketvirtį – dar 750 mln. dolerių.

Daugumą antrąjį ketvirtį bendrovės patirtų nuostolių sudaro subsidijos Kinijos rinkoje. Tiesa, liepą „Uber“ savo veiklą Kinijoje pardavė vietos konkurentui „Didi Chuxing“ ir po sandorio jai atiteko 18 proc. „Didi“ akcijų.

Daugiausiai gyventojų turinčioje pasaulio šalyje „Uber“ veiklą pradėjo dar 2013 m. ir veiklą išplėtė į 60 šalies miestų. Ir nors Kinija buvo viena iš prioritetinių „Uber“ rinkų, tačiau nuostoliai joje taip pat buvo milžiniški.

Bendrovės generalinis direktorius Travis Kalanickas šių metų vasarį pripažino, kad „Uber“ nuostoliai Kinijoje per metus siekia milijardą dolerių.

Nors „Uber“ aiškina, kad pirmasis 2016 m. ketvirtis JAV rinkoje bendrovei buvo pelningas, tačiau „Bloomberg“ paskelbti duomenys rodo, kad antrąjį šių metų ketvirtį šioje rinkoje įmonė jau patyrė 100 mln. dolerių nuostolių.

JAV rinkoje „Uber“ intensyviai kovoja su savo didžiausiu konkurentu „Lyft“. Abi vežimo paslaugas siūlančios bendrovės klientus vis dažniau vilioja įvairiomis nuolaidomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos