„Kraft Foods“ ketvirčio pelnas padidėjo daugiau kaip dešimtadaliu

JAV korporacija „Kraft Foods“ trečiąjį ketvirtį padidino grynąjį pelną 13 proc. – nuo 417 mln. JAV dolerių, arba 0,7 JAV dolerio akcijai, pernai liepos-rugsėjo mėnesiais iki 470 mln. JAV dolerių, arba 0,79 JAV dolerio akcijai.
„Kraft Foods“ logotipas
„Kraft Foods“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ketvirčio įplaukos paūgėjo 3 proc. – nuo 4,47 mlrd. iki 4,61 mlrd. JAV dolerių.

Analitikai prognozavo, kad įmonės pelnas akcijai smuks iki 0,69 JAV dolerio, o įplaukos sieks 4,56 mlrd. JAV dolerių.

Iki spalio 1 dienos „Kraft Foods“ užbaigė Šiaurės Amerikos padalinio ir tarptautinio verslo atskyrimą.

Apie restruktūrizavimą, pagal kurį Šiaurės Amerikos verslas bus išskirtas į atskirą įmonę „Kraft Foods“, o užsienio verslas bus plėtojamas su ženklu „Mondelez International“, „Kraft“ paskelbė kovo pabaigoje. Tuomet skelbta, kad pertvarkymas bus atliktas iki metų pabaigos.

Iki atskyrimo „Kraft Foods“ užėmė antrą vietą pasaulyje pagal maisto produktų gamybos apimtį. Jai, be kita ko, priklausė tokie ženklai kai „Alpen Gold“, „Milka“, „Toblerone“, „Maxwell House“ ir „Jacobs“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis