„Kraft Heinz“ pirmojo ketvirčio pelnas augo daugiau nei trečdaliu, pranoko lūkesčius

Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ grynąjį pelną pirmąjį metų ketvirtį padidino daugiau nei trečdaliu – augimas viršijo rinkos prognozes.
Doleriai
Doleriai / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.
Temos: 1 Pelnas

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 563 mln. iki 776 mln. JAV dolerio, arba nuo 0,46 iki 0,63 dolerio akcijai. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,60 dolerio.

Pardavimų pajamos sumažėjo 5,5 proc. iki 6,05 mlrd. dolerių.

Volstryto analitikai pranašavo vidutiniškai 0,53 dolerio akcijai suderintą pelną, 5,83 mlrd. dolerių įplaukas.

Bendrovė gerokai pagerino įplaukų augimo 2022-aisiais prognozę – nuo 1-3 proc. iki 4-6 procentų.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų