„Kraft Heinz“ pirmojo ketvirčio pelnas išaugo 1,5 karto

Vienos didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ pirmojo metų ketvirčio pelnas išaugo 1,5 karto, nors pajamos padidėjo gerokai kukliau – 4 procentais.
Maisto produktai
Maisto produktai / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Pelnas

Anot „Kraft Heinz“ pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo nuo 378 mln. iki 563 mln. dolerių, pajamos augus nuo 6,157 mlrd. iki 6,394 mlrd. dolerių.

Pardavimų JAV pajamos padidėjo 2,5 proc. iki 4,608 mlrd. dolerių, o kitose rinkos – 7,2 proc. iki 1,394 mlrd. dolerių.

Bendrovė tikisi pajamų augimo antrąjį šių metų ketvirtį maždaug 5 procentais.

„Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 18,7 proc. iki 49 mlrd. dolerių.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų