„Kraft Heinz“ trečiojo ketvirčio pelnas augo 23 proc., pranoko lūkesčius

Vienos didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ trečiojo metų ketvirčio grynasis pelnas ūgtelėjo 23 proc., pardavimų pajamoms pranokus Volstryto ekspertų prognozes.
JAV doleriai
JAV doleriai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Pelnas

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 597 mln. iki 733 mln. dolerių, o pelnas akcijai – nuo 0,49 iki 0,59 dolerio. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,65 dolerio, agentūros „FactSet“ kalbintiems analitikams jį prognozavus vidutiniškai 0,58 dolerio.

Įplaukos sumenko nuo 6,441 mlrd. iki 6,324 mlrd. dolerių, tačiau pranoko prognozių vidurkį, kuris buvo 6,04 dolerio. Įplaukų kritimą „Kraft Heinz“ paaiškina prekės ženklo „Planters“ pardavimu bendrovei „Hormel Foods“.

„Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 5 proc. iki 44,6 mlrd. dolerių.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Maxwell House“, „Carte Noire“, „Alpen Gold“, „Cadbury“, „Milka and Toblerone“, „Heinz“. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų