„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kraft Heinz“ trečiojo ketvirčio pelnas krito 40 proc., bet viršijo rinkos lūkesčius

Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ grynąjį pelną trečiąjį jos finansinių metų ketvirtį sumažino kiek daugiau nei 40 proc., tačiau jo dydis viršijo rinkos prognozes.
„Heinz“ ir „Kraft Foods“
„Heinz“ ir „Kraft Foods“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį rugsėjo 24-ąją, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 733 mln. iki 432 mln. JAV dolerių, arba nuo 0,59 iki 0,35 dolerio akcijai. Atmetus vienkartinius veiksnius, pelnas akcijai sumažėjo nuo 0,65 iki 0,63 dolerio.

Pardavimų pajamos augo nuo 6,324 mlrd. iki 6,505 mlrd. dolerių.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 0,56 dolerio akcijai suderintą pelną, 6,269 mlrd. dolerių įplaukas.

„Kraft Heinz“ pardavimų pajamos Šiaurės Amerikoje augo 1,5 proc. iki 5,02 mlrd. dolerių, kitose rinkose – 7,7 proc. iki 1,49 mlrd. dolerių.

„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Heinz“, „Maxwell House“, „Jell-O“. Jos produkcija realizuojama 190 šalių.

Nuo šių metų pradžios „Kraft Heinz“ rinkos kapitalizacija padidėjo 3 proc. iki 44,75 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų