Kumpis ant ledų: po komiškų vartotojų užsakymų supainiojimų, „McDonald's“ baigia dirbtinio intelekto bandymus

Po to, kai klientai internete pasidalijo komiškais nesklandumais, „McDonald's“ pašalina dirbtiniu intelektu paremtą užsakymo technologiją iš savo „drive-thru“ tipo restoranų JAV, rašo BBC.
Restoranas iš vidaus
Restoranas iš vidaus / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Apie sistemos, kurią sukūrė amerikiečių IT milžinė IBM, bandymą buvo paskelbta 2019 m. Ši sistema pagrįsta vartotojo balso atpažinimu.

Tačiau ji pasirodė ne visiškai patikima. Internete buvo paskelbtas ne vienas vaizdo įrašas su keistais neteisingai interpretuotais užsakymais – nuo ledų su šonine iki gerokai per didelio šimtus dolerių kainuojančių vištienos kepsnelių užsakymo, rašo BBC.

„McDonald's“ pranešė franšizių turėtojams, kad iki liepos pabaigos pašalins šią technologiją iš daugiau kaip 100 JAV restoranų, kuriuose ją bandė, kaip pirmasis pranešė prekybos leidinys „Restaurant Business“.

„Po kruopštaus persvarstymo „McDonald's“ nusprendė nutraukti dabartinę pasaulinę partnerystę su IBM dėl AOT [Automated Order Taking] po šių metų“, – sakoma restoranų tinklo pareiškime.

Tačiau kompanija pridūrė, kad yra įsitikinęs, jog ši technologija vis dar bus „jos restoranų ateities dalis“.

„Toliau vertinsime ilgalaikius sprendimus, kurie padės mums iki metų pabaigos priimti pagrįstą sprendimą dėl būsimo balso užsakymo sprendimo“, – sakoma pareiškime.

Ši technologija nuo pat pradžių buvo vertinama prieštaringai, nors iš pradžių susirūpinimą kėlė tai, kad dėl jos dalis darbuotojų gali tapti nebereikalingi, BBC.

Tačiau paaiškėjo, kad pakeisti restoranų darbuotojus gali būti ne taip paprasta, kaip žmonės iš pradžių baiminosi. Viename internete patalpintame vaizdo įraše, kurį „TikTok“ tinkle peržiūrėjo 30 tūkst. žmonių, jauna moteris vis labiau susierzina, kai bando įtikinti dirbtinį intelektą, kad nori karamelinių ledų, o šis prie jos užsakymo prideda kelias krūvas sviesto.

Kitame, 360 tūkst. peržiūrų sulaukusiame užsakyme asmuo teigia, kad jo užsakymas buvo supainiotas su kito asmens užsakymu, todėl į jos sąskaitą buvo įtraukti devyni arbatos užsakymai.

Kitame populiariame vaizdo įraše du žmonės juokiasi, kai į jų užsakymą pridedama šimtus dolerių kainuojančių vištienos „grynuolių“, o laikraštis „New York Post“ pranešė, kad kitam asmeniui į ledus per klaidą buvo pridėta šoninės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis