Kur plytelių gamybos įmonė gali rasti naujienų?

Kartais susiduriame su bendrovėmis, kurios abejoja, ar joms reikia komunikacijos žiniasklaidoje. Priežasčių būna įvairių – nuo tikėjimo, kad reklamjuostė portale yra efektyvesnė, nes galima pamatyti ataskaitą, kiek paspaudimų (vadinamųjų clickų) jis sulaukė, iki manymo, kad „neturime, ką papasakoti“ arba „mes niekam neįdomūs“.
Turinio rinkodara yra sparčiausiai auganti rinkodaros komunikacijos forma.
Kur (plytelių gamybos įmonė) gali rasti naujienų?
Temos: 1 Komunikacija

Su pirmąja priežastimi sunku ginčytis – įvertinti RsV efektyvumą ar lyginti jį su reklama vis dar sudėtinga. Bet „neturime, ką papasakoti“ atremti stengiamės visuomet. Papasakosiu, kodėl.

Paimkime kokią paprastą ir ne kasdien žiniasklaidoje matomą bendrovę, pavyzdžiui, gaminančią keramines plyteles. Pavadinkime ją „Kerplyta“.

Atrodytų, kad apie plyteles tikrai nėra ką daug kalbėti – juk neplatinsime pranešimo spaudai apie tai, kad „Kerplyta“ išleido naują keraminių plytelių seriją. Visgi, yra dalykų, kurie galėtų būti įdomūs skaitytojams.

„Kerplytos“ komunikacijos žmogau, pasikviesk žurnalistą į gamyklą, parodyk įdomiausias gamybos linijos vietas – ir kontaktą užmegsi, ir įdomios medžiagos žurnalistas gaus.

Kviečiu į mūsų virtuvę ir apžvelgiu sąrašą temų, kuriose gali atsirasti „Kerplyta“. Ir jis tikrai ne galutinis.

Gamykla, kurioje gaminamos plytelės. Skaitytojams visuomet įdomu, kas vyksta bendrovių viduje – kaip gaminama, pakuojama, kepama, verdama ir pan. „Kerplytos“ komunikacijos žmogau, pasikviesk žurnalistą į gamyklą, parodyk įdomiausias gamybos linijos vietas – ir kontaktą užmegsi, ir įdomios medžiagos žurnalistas gaus.

Rinkos tendencijos. Kaip keičiasi pardavimai: kada auga, kada – mažėja ir, svarbiausia, kodėl? Gal žmonės pradėjo klijuoti plyteles ne tik vonios kambaryje, bet ir virtuvėje? Kas pasikeitė? Gal taupo, o gal kaip tik leidžia daugiau pinigų namams įsirengti?

Kontekstas. Galvokite plačiau – ne tik apie plyteles, bet ir apie namus ar kitas patalpas, kuriose jos klijuojamos. Ką žinoti įsirengiant namus? Penki mitai apie vonios kambario įrengimą. Šildomos grindys: privalumai ir trūkumai.

Įdomybės. Kas įdomaus vyksta su „Kerplytos“ plytelėmis? Gal jas išsirenka moterys, bet perka vyrai? Gal prieš vasarą pakyla jų pardavimai, o žiemą perkamos ne klinkerio, o akmens masės plytelės? Kas tai lemia? Taip pat galima priminti įdomius kultūrinius sprendimus, gimusius iš plytelių mozaikų, pavyzdžiui, Gaudi parką ir statinius Barselonoje ar Selaron laiptus Rio de Žaneire.

Apklausos. Jau tapusios RsV klasika, bet vis dar įdomios skaitytojams. Pavyzdžiui, kiek lėšų žmonės skiria namams, ar konkrečiai, virtuvei įsirengti? Arba koks, jų nuomone, tinkamiausias laikas remontuoti vonios kambarį? Ir tada „Kerplytos“ vadovas išdidžiai sako, kad 80 proc. gyventojų klaidingai įvertina tinkamiausią metą virtuvei remontuoti, nes žiemą plytelių klijai nestingsta ir dėl to plytelės tarnaus trumpiau.

„How to“ komunikacija/patarimai. „Kerplyta“ tikrai turi sukaupusi tiek patirties, kad gali konsultuoti žmones, kaip išsirinkti geriausias plyteles. O kokius klijus geriausia naudoti, kad plytelės gerai priliptų? Kokias plyteles rinktis voniai, kokias – lauko terasai? Kaip pasirinkti tinkamą meistrą plytelėms klijuoti? Kiek normalu mokėti už tokį darbą?

Bendradarbiavimas. „Kerplyta“ galėtų suvienyti jėgas su, pavyzdžiui, „Butuva“ ir kalbėti apie tai, ar žmonės perka jau įrengtus butus, ar linkę įsirengti patys, kiek vertės prideda buto įrengimas ir pan. O gal „Kerplyta“ pasirašė sutartį su lietuviško kapitalo molį išgaunančia bendrove ir nuo šiol gamins plyteles tik iš lietuviško molio?

Patrauklaus darbdavio komunikacija. Įvairioms kerplytoms dažnai trūksta darbuotojų, bet jos tą problemą įprastai sprendžia keldamos atlyginimus. Patrauklaus darbdavio įvaizdis gali padėti sutaupyti. Pagalvokite, kokie įmonės išskirtinumai gali būti vertingi darbuotojams: gal dalį dienos jie gali dirbti iš namų, o gal į darbą galima atsivesti augintinį? Gal jų vaikams organizuojami nemokami užsiėmimai, pavyzdžiui, lipdymas iš nuo plytelių gamybos likusio molio?

Natalija Bunkė ar Andrius Užkalnis tikrai nesutiks nemokamai savo „Facebooke“ papasakoti, kokios geros „Kerplytos“ plytelės, bet jeigu pasiūlysite suklijuoti plyteles jų terasoje, neabejoju, kad pasidalins jos nuotrauka.

Netradiciniai sprendimai. Gerai pagalvojus, plytelės – pakankamai įdomus produktas. Jomis galima išklijuoti kokią nors netikėtą erdvę, tą patį nuo gamybos likusį molį panaudoti visuomenei svarbių pastatų dekoracijoms, o gal net surengti plytelių klijavimo varžybas, pavyzdžiui, naujai statomuose namuose.

Žinomų žmonių įtraukimas. Natalija Bunkė ar Andrius Užkalnis tikrai nesutiks nemokamai savo „Facebooke“ papasakoti, kokios geros „Kerplytos“ plytelės, bet jeigu pasiūlysite suklijuoti plyteles jų terasoje, neabejoju, kad pasidalins jos nuotrauka. Ir naudos gausite daugiau nei išleidę dar vieną tūkstantį šviečiančiai lauko reklamai greitkelyje Vilnius–Kaunas.

Jeigu vis dar atrodo, kad „Kerplyta“ negali būti įdomi, dar trumpai apie "Facebook". Plyteles gaminanti įmonė tikrai turi potencialo tapti plytelių ar net namų dizaino / jaukumo ekspertu ir pasakoti, kaip atrodo tinkamai suklijuotos plytelės, paaiškinti, kuo skiriasi ir kur tinka marmuro, o kur – klinkerio plytelės, parodyti, kaip jos gaminamos, pasidalinti įžvalgomis, kokio dizaino plytelės šiemet madingiausios ar kurios namams suteiks jaukumo.

Paskutinis patarimas – galvojant temas visuomet padeda įsijautimas į skaitytojo vaidmenį ir pamąstymai, ką skaitytumėte patys. Arba kokią antraštę pamatę, atsidarytumėte ir, svarbiausia, perskaitytumėte visą straipsnį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai