Kūrėjas bei keliautojas Jokūbas Laukaitis įsitikinęs, jog kelionės gali praturtinti kiekvieno gyvenimą

Jokūbas Laukaitis daugeliui žinomas kaip keliautojas, kūrėjas, verslininkas, socialinių tinklų žvaigždė, išpopuliarėjęs „YouTube“ platformoje. Tačiau jaunas vaikinas save pristato kaip pasaulio tyrinėtoją, kuris nori įkvėpti kitus smalsiai pažinti mus supantį pasaulį. Gegužės 24-28 dienomis LOGIN nuotolinėje konferencijoje J.Laukaitis nuoširdžiai ir entuziastingai pasidalins savo nuotykiais ir patirtimis bei kūryba.
Jokūbas Laukaitis
Jokūbas Laukaitis / Kirilo Cachovskio nuotr.

Populiarumo viršūnėje J.Laukaitis atsidūrė tada, kai „YouTube“ platformoje išplatino vaizdo įrašą „What is LITHUANIA? (My Country You Know Nothing About). Nenuostabu, kad sulaukęs daug peržiūrų ir dėmesio, vaikinas 2018 metais pelnė „Globalios Lietuvos“ apdovanojimą. Kūrėjas, būdamas ryžtingas ir atkaklus, vertindamas tikrąsias gyvenimo vertybes, siekė atiduoti pagarbą savo valstybei, jog gyvenime turėtų, kuo nuoširdžiai didžiuotis. Nors Jokūbas Laukaitis daug keliauja, tačiau su kiekviena kelione jis vis labiau vertina Lietuvą, jo ryšys su savo gimtine vis labiau stiprėja.

Jokūbas Laukaitis – puikus įrodymas, kaip pozityviai ir turiningai galima gyventi. Į gyvenimą jaunas vaikinas žvelgia kūrybiškai ir stengiasi praturtinti savo kasdienybę įvairiomis patirtimis, bando įgyvendinti savo troškimus ir poreikius. Gyvenimas yra nenuspėjamas, todėl Jokūbas Laukaitis orientuotas į tai, jog kiekviena diena turi būti lyg naujas, prasmingas nuotykis.

Jaunas vaikinas gyvenime vadovaujasi tuo, kad vidinės emocijos ir būsenos yra kur kas svarbiau už pinigus, įvairius pasiekimus ir brangenybes. Kiekvienas laimę suprantam skirtingai, tačiau Jokūbui Laukaičiui laimė siejasi su kelionėmis ir aistra gyventi.

LOGIN festivalio temos yra įkvėptos technologijų proveržio, inovacijų vystymo ir nuolatinio progreso įvairiose gyvenimo srityse. LOGIN pranešėjai kalbės labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamomis temomis, tokiomis kaip vakcinų kūrimas, digitalizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo inovacijos, vis augantis kibernetinis pavojus ir kitos aktualios temos apie tai kaip pasaulis gyvens rytoj.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis