Užtat originali, kūrybiška vizitinė kortelė padeda išsiskirti iš minios ir per pirmąsias kelias pažinties akimirkas sukurti savo įvaizdį.
Pasaulinių reklamos agentūrų kūrybinės komandos gerokai palaužė galvas, kad klientams pasiūlytų nenuvalkiotų vizitinės kortelės sprendimų.
Susidūrus su tokiomis vizitinėmis kortelėmis, atsisveikinti su jomis nelengva – ne tik fiziškai, bet ir psichologiškai.
Jos suteikia ne tik informaciją, bet ir formuoja nuomonę apie savininką.
Pagaliau, jos tiesiog įstringa galvoje ir pateikiamos kaip geras pavyzdys tiems, kurie dar tik ieško savo veido.
Vizitinė kortelė ir tai, kaip su ja elgiatės, yra labai asmeniška etiketo dalis. Tai tarsi rankos paspaudimas, paliekantis įspūdį apie jus. Vizitinę kortelę turime įteikti taip, kad ją gavęs žmogus norėtų jus prisiminti ir vėl pasimatyti.
Psichologai sako, pirmam įspūdžiui iš vizitinės kortelės sudaryti pakanka 15 sekundžių.
O išlanksčius atrodo taip:
Vizitinė kortelė yra viena labiausiai matomų rinkodaros priemonių.
Standartinių vizitinių kortelių dydis yra 5 x 9 (kartais 6×9 cm).
Ypatingam verslui, profesijai ar pareigoms pabrėžti gali būti naudojamos ir nestandartinės kortelės. Tačiau tai ne visada patogu: ji gali netilpti į standartinių kortelių dėklą arba tiesiog trukdyti.
Išskiriami trys tipiški atvejai, kada ypač naudinga turėti vizitinę kortelę:
• Kad kitiems primintumėte, ką veikiate, kur esate ir kaip jus rasti.
• Kad galėtumėte atsiųsti ją, tarsi savąjį atstovą, su knyga, fotografija ar dar kuo nors, ką buvote įsipareigoję pristatyti.
• Kad galėtumėte supakuoti kartu su dovana, gėlėmis, bilietais į teatrą ir kt.