Kūrybiškumo nesustabdysi. Į kino teatrus sugrįžta „Geriausios Kanų liūtų reklamos“

Dvigubai įspūdingesnės – tokį pažadą „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ pasiilgusiems žiūrovams duoda renginio organizatoriai. Nors pandemija buvo pristabdžiusi patį „Kanų liūtų“ festivalį, šiemet jis sugrįžo su per dvejus metus sukurtais geriausiais darbais. Lietuvos kino teatruose žiūrovai „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ išvys jau spalio 19 dieną.
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“

„Ne veltui sakoma, kad kūrybiškumui reikia apribojimo. Nuostabu matyti, ką per pandemijos metus sukūrė didieji prekių ženklai ir organizacijos. Ypač įkvepia tie reklamos darbai, kurie ir buvo sukurti pačiame užsidarymo įkarštyje, kūrybinėms komandoms net neiškeliant kojos iš namų. Tai rodo, kad žmonių galimybės iš tiesų yra beribės“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.

„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ kaip visada leis patirti pačias stipriausias emocijas – juoką, nuostabą, rūpestį ir atjautą. „Visos jos privers susimąstyti, kokiame pasaulyje mes gyvename ir kokį norime jį kurti“, – sako Algirdas Ramaška, sudarinėjantis „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programą.

2 valandų programą didžiajame ekrane pamatys Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio žiūrovai kino teatruose „Forum Cinemas“, „Apollo“ ir „Pasaka“.

Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – jau šį penktadienį kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus įsigyti žemiausia kaina – tik už 7,77 Eur. Vėliau bilietai kainuos 9,99 Eur. Taip pat primenama, kad lankytis kino teatruose galima tik turint Galimybių pasą. Pagal naujausias rekomendacijas, kino teatruose vėl galima vaišintis užkandžiais ir gėrimais.

„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“.

VIDEO: Geico, "Clogging Problem" Commercial, Bundling Made Easy
VIDEO: Courage
VIDEO: IKEA – Silence The Critics - TV Advert 90 #WonderfulEveryday
VIDEO: Match Made In Hell

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis