Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybos agentūra „New!“ įkūrė universitetą: yra dvi laisvos vietos!

Jei į vieną auditoriją surinktume penkias pirmaujančias šalies reklamos agentūras, visi jų darbuotojai laisvai tilptų į nedidelę, 150–170 vietų salę. Kaip į ją patekti jaunam ir ambicingam, tačiau neturinčiam patirties? Ne taip ir paprasta. Kūrybinės agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas siūlo kitą kelią – įstoti į ką tik įkurtą „U-New!-versity!“, kuriame jis nemokamai mokys, kaip rašyti reklamą.
Kūrybinė agentūra „New!“ kuria „uNew!versity“
Kūrybinė agentūra „New!“ kuria „uNew!versity“ / „New!“ nuotr.

Pirmasis kursas susirinks jau balandžio 15 d. Studentų sąrašuose – „New!“ ir skaitmeninių sprendimų agentūros „SuperYou“ darbuotojai. Prie jų kviečiami prisijungti dar du studentai, kurie geriausiai išspręs stojamųjų užduotį.

„„U-New!-versity!“ yra pirmas Lietuvos istorijoje reklamos universitetas agentūros viduje. Taip, įvairių reklamos kursų netrūksta, tačiau juose mokomi žmonės, kurie net nėra matę agentūros vidaus. Taigi „U-New!-versity!“ studentai pateks tiesiai į kūrybinės agentūros virtuvę. Čia juos konstruktyviai mokysiu geriau rašyti reklamą“, – iniciatyvą pristato T.Ramanauskas.

Reklamos agentūros turi daugybę literatūros, turtingas bibliotekas, tačiau retas skaito. Liūdnas faktas,– sako T.Ramanauskas.

Agentūros „New!“ kūrybos vadovas paruošė visą kurso medžiagą, surinkęs gausybę patarimų ir pavyzdžių iš ilgametės patirties reklamos versle ir kūrime. Visa tai bus dėstoma tris kartus per savaitę vyksiančiose paskaitose.

Pasak T.Ramanausko, tokį sprendimą padiktavo noras, kad kolegos kurtų geresnes, stipresnes idėjas esamiems klientams. Be to, tai leidžia pasidairyti ir galbūt atrasti jaunų ir perspektyvių žmonių, norinčių dirbti reklamoje.

„Reklamos agentūros turi daugybę literatūros, turtingas bibliotekas, tačiau retas skaito. Liūdnas faktas. Jei visi būtų perskaitę viską, komunikacinio išsilavinimo koeficientas būtų kosminis. Bet yra ir kitas kelias. Vieni skaito ir tuo dalinasi, kiti – mokosi ir taiko praktiškai. Taip, tai didelė agentūros investicija į jaunuosius talentus, tačiau kitas kelias yra tik rinkos senbuvių perpirkinėjimas. Man jis atrodo mažiau perspektyvus. „U-New!-versity!“ mes mokysimės taikomojo meno: kaip būti geresniu kūrėju, kokia yra rašymo esmė, koks rašymas yra paveikus ir kaip visa tai pritaikyti rašant reklamą“, – sako T.Ramanauskas.

STUL nuotr./Tomas Ramanauskas
STUL nuotr./Tomas Ramanauskas

„U-New!-versity!“ talentus ugdys toli gražu ne tik šūkių ar tekstų maigymu, bet ir neįprastomis užduotimis: reklamų kritika, eksperimentais su kūrybinėmis metodikomis, pranešimo spaudai apie savo idėją rašymu ar meilės laiškais priešams.

„Mums rūpi žmonės, kurie nori dirbti reklamoje. Agentūrose įprasta priimti naujus darbuotojus, įmesti juos į ugnį ir, jei nesudegs, pasvarstyti, ar juos pasilikti. Mes nenorime taip daryti, todėl stipriai investuojame į savo gabiuosius. Jei dar atsiras norinčiųjų prisijungti, prašom! Išspręsk užduotį ir, jei ji bus tvirtai suręsta, ateik, pamokysime tave dirbti“, – kalba T.Ramanauskas.

Norite studijuoti „U-New!-versity!“? Kviečiame visus, kurie nori išmokti rašyti reklamą, laikyti stojamuosius. Atrankos užduotis bus paviešinta balandžio 8 d., norintys ją išspręsti kviečiami registruotis į U-New!-versity jau dabar.

Du geriausiai užduotį išsprendusiuosius pakviesime prisijungti prie reklamos rašymo kurso. „U-New!-versity!“ studentai mokslus pradės balandžio 15 d. Baigusieji kursą, gaus tai patvirtinančius diplomus, sunkiai įkainojamą patirtį ir, jei to nusipelnys, darbo pasiūlymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?