Kuveito žiniasklaidoje debiutavo dirbtinio intelekto sukurta naujienų vedėja

Dirbtiniam intelektui veržiantis į vis daugiau gyvenimo sričių, Kuveito žiniasklaidoje debiutavo dirbtinio intelekto (DI) sukurta naujienų pranešėja Fedha.
Dirbtinio intelekto naujienų pranešėja Fedha
Dirbtinio intelekto naujienų pranešėja Fedha / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Fedha“ šeštadienį pasirodė „Kuwait News“ svetainės „Twitter“ paskyroje. Ji vilki juodą švarką ir baltus marškinėlius bei yra neprisidengusi plaukų, rašo „The Guardian“.

„Aš esu Fedha, pirmoji Kuveite DI sukurta vedėja. Kokias naujienas renkatės? Išgirskime jūsų nuomonę“, – sakė ji arabų kalba.

Svetainė yra susijusi su laikraščiu „Kuwait Times“, kuris buvo įkurtas 1961 m. kaip pirmasis Persijos įlankos regiono dienraštis anglų kalba.

Abiejų leidinių vyriausiojo redaktoriaus pavaduotojas Abdullah Boftainas teigė, kad Fedhos sukūrimas yra bandymas pasiūlyti „naują ir novatorišką turinį“.

Ateityje Fedha galėtų kalbėti Kuveito akcentu ir pristatyti naujienas portalo „Twitter“ paskyroje, kuris turi 1,2 mln. sekėjų.

Tai ne pirmas kartas, kai žiniasklaidos priemonės pasitelkia dirbtinio intelekto sukurtus pranešėjus.

Kinijos valstybinė naujienų agentūra „Xinhua“ 2018 m. pristatė vedėją, sukurtą pagal iš tiesų egzistavusio vedėjo Zhang Zhao pavyzdį.

„Jis gali skaityti tekstus taip pat natūraliai kaip profesionalus žinių vedėjas“, – tada buvo sakoma bendrovės pranešime.

Šių metų kovo mėnesį Kinijos valstybės kontroliuojama žiniasklaidos priemonė „People's Daily“ taip pat pristatė savo DI sukurtą pranešėją moterį, skirtą bendrauti su auditorija – žmogus gali užduoti klausimą, o ji – į jį atsako.

Vedėja, virtuali jauna moteris, vardu Ren Xiaorong, kovo pabaigoje „People's Daily“ paskelbtame vaizdo įraše prisistatė „Weibo“ platformoje – Kinijos „Twitter“ versijoje.

Tiesa, tuo metu skelbta, kad ji sugeba atsakyti tik į iš anksto užduotus klausimus, pateikdama propagandinius atsakymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis