„L'Oreal“ derasi su „Clarins“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo

Prancūzijos „L'Oreal“, viena didžiausių pasaulyje kosmetikos gamintojų, pradėjo išskirtines derybas su „Clarins Group“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo.
„L'Oreal“ logotipas
„L'Oreal“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Parfumerijos kategorija yra vienas iš „L'Oreal Luxe“ pasaulinės plėtros strategijos pagrindų. Todėl džiaugtumėmės, perėmę „Mugler“ ir „Azzaro“, – pareiškė padalinio „L'Oreal Luxe“ vadovas Cyrilas Chapuy ir pridūrė, jog šie prekių ženklai „puikiai papildytų“ bendrovės prekių ženklų portfelį.

Finansinių planuojamo įsigijimo sąlygų „L'Oreal“ neatskleidė, bet pranešė, jog sandorį planuojama užbaigti iki 2019 metų pabaigos.

„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones. Bendrovei priklauso gausybė prekių ženklų, įskaitant „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“ ir „Kiehl's“.

Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo 24,5 proc. iki 139,1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų