Agentūros „Bloomberg“ kalbinti analitikai prognozavo mažesnes įplaukas – vidutiniškai 7,37 mlrd. eurų.
Lyginamieji (angl. like-for-like) pardavimai padidėjo 7,7 proc., rinkos prognozių vidurkiui siekus 6,4 procento.
Prabangių kosmetikos priemonių („Yves Saint Laurent“, „Lancome“, „Giorgio Armani“, „Kiehl's“ prekės ženklų) pardavimai išaugo 19 proc. iki 2,68 mlrd. eurų.
Plataus vartojimo prekių pardavimų pajamos ūgtelėjo 7 proc. iki 3,28 mlrd. eurų.
Įplaukos Vakarų Europoje augo 2,1 proc. iki 2,17 mlrd. eurų, Rytų Europoje – 1,3 proc. iki 483,5 mln. eurų, Šiaurės Amerikoje – 9,2 proc. iki 1,9 mlrd. eurų, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 30,4 proc. iki 2,4 mlrd. eurų.
„L'Oreal“ gamina kosmetikos priemones, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones. Jai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“, „Kiehl's“ ir kiti.
Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios išaugo beveik 20 proc. iki 133,6 mlrd. eurų.