„L'Oreal“, tarp kurios prekių ženklų yra „Maybelline“ ir „Garnier“, teigė, kad grynasis pelnas šoktelėjo 25,3 proc. iki 3,7 mlrd. eurų (3,8 mlrd. JAV dolerių).
Atmetus valiutų svyravimų poveikį, pardavimai išaugo 13,9 proc., tačiau dėl silpno euro jie padidėjo 20,9 proc., iki 18,37 mlrd. eurų.
„Po dvejų pandemijos metų vartotojai vėl nori asmeniškai bendrauti ir mėgautis naujoviškais ir aukščiausios kokybės grožio produktais“, – pareiškė generalinis direktorius Nicolas Hieronimus.
Jis pažymėjo, kad „L'Oreal“ augimo tempas buvo daugiau nei dvigubai didesnis nei 6 proc., kuriais plėtėsi visa grožio produktų rinka.
Dviženklis augimas fiksuotas visuose geografiniuose regionuose.
Nors dėl COVID-19 paskelbti karantinai Kinijoje turėjo įtakos prabangos prekių gamintojams, „L'Oreal“ teigė, kad geri elektroninės prekybos rezultatai padėjo atlaikyti sutrikimus ir kad birželį pardavimai Kinijoje vėl išaugo dviženkliu procentu.
Šiaurės Azijos regione, kuriam, be Kinijos, priklauso Japonija ir Pietų Korėja, „L'Oreal“ fiksavo didžiausias pardavimo pajamas – 5,6 mlrd. eurų, o rodiklis aplenkė Europos duomenis.
„L'Oreal“ prabangos prekių padalinys, į kurį įeina „Lancome“ bei kosmetikos gaminiai, parduodami paženklinti įvairiais mados prekių ženklais, tokie kaip „Giorgio Armani“ ir „Prada“, sudarė didžiausią produkcijos padalinį, kurio pardavimai siekė 6,9 mlrd. eurų.