Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„L'Oreal“ pardavimai pirmąjį pusmetį augo dviženkliu procentu

Prancūzijos kosmetikos milžinė „L'Oreal“ ketvirtadienį pranešė, kad per pirmąjį metų pusmetį jos pardavimai visame pasaulyje išaugo dviženkliu procentu, nes vartotojai vėl ėmė bendrauti asmeniškai, o prekyba internetu padėjo įveikti pandeminių karantinų poveikį Kinijoje.
„L'Oreal“ logotipas
„L'Oreal“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 Verslas L'Oreal

„L'Oreal“, tarp kurios prekių ženklų yra „Maybelline“ ir „Garnier“, teigė, kad grynasis pelnas šoktelėjo 25,3 proc. iki 3,7 mlrd. eurų (3,8 mlrd. JAV dolerių).

Atmetus valiutų svyravimų poveikį, pardavimai išaugo 13,9 proc., tačiau dėl silpno euro jie padidėjo 20,9 proc., iki 18,37 mlrd. eurų.

„Po dvejų pandemijos metų vartotojai vėl nori asmeniškai bendrauti ir mėgautis naujoviškais ir aukščiausios kokybės grožio produktais“, – pareiškė generalinis direktorius Nicolas Hieronimus.

Jis pažymėjo, kad „L'Oreal“ augimo tempas buvo daugiau nei dvigubai didesnis nei 6 proc., kuriais plėtėsi visa grožio produktų rinka.

Dviženklis augimas fiksuotas visuose geografiniuose regionuose.

Nors dėl COVID-19 paskelbti karantinai Kinijoje turėjo įtakos prabangos prekių gamintojams, „L'Oreal“ teigė, kad geri elektroninės prekybos rezultatai padėjo atlaikyti sutrikimus ir kad birželį pardavimai Kinijoje vėl išaugo dviženkliu procentu.

Šiaurės Azijos regione, kuriam, be Kinijos, priklauso Japonija ir Pietų Korėja, „L'Oreal“ fiksavo didžiausias pardavimo pajamas – 5,6 mlrd. eurų, o rodiklis aplenkė Europos duomenis.

„L'Oreal“ prabangos prekių padalinys, į kurį įeina „Lancome“ bei kosmetikos gaminiai, parduodami paženklinti įvairiais mados prekių ženklais, tokie kaip „Giorgio Armani“ ir „Prada“, sudarė didžiausią produkcijos padalinį, kurio pardavimai siekė 6,9 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos