Prancūzų bendrovė pranešime teigia pasirašiusi sutartį po to, kai gavo pritarimą iš savo darbuotojų tarybos.
Tačiau „siūlomam pardavimui dar turi pritarti konkurencijos tarnybos Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, pardavimą planuojama užbaigti šiais metais“, nurodoma kompanijos pranešime.
„L'Oreal“ ir „Natura Cosmeticos“ birželio 9 d. pranešė vedančios išskirtines derybas dėl 1976 metais Didžiojoje Britanijoje įkurto „The Body Shop“ prekės ženklo pardavimo.
Anitos Roddick kurta „The Body Shop“ dėl savo etiško požiūrio į kosmetiką, visų pirma bandymų su gyvūnais atmetimo ir įvairių kampanijų socialiniais ir aplinkosaugos klausimais vykdymo, pelnė nemažą populiarumą ir puikavosi sparčiu pardavimų augimu bei plėtra.