„L'Oreal“ už milijardą eurų pardavė dešimtmetį valdytą „The Body Shop“ prekės ženklą

Prancūzijos prekybos kosmetika milžinė „L'Oreal“ antradienį pranešė pasirašiusi sutartį dėl dešimtmetį valdyto „The Body Shop“ prekės ženklo pardavimo už vieną milijardą eurų Brazilijos įmonei „Natura Cosmeticos“.
„The Body Shop“ parduotuvė
„The Body Shop“ parduotuvė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Prancūzų bendrovė pranešime teigia pasirašiusi sutartį po to, kai gavo pritarimą iš savo darbuotojų tarybos.

Tačiau „siūlomam pardavimui dar turi pritarti konkurencijos tarnybos Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, pardavimą planuojama užbaigti šiais metais“, nurodoma kompanijos pranešime.

„L'Oreal“ ir „Natura Cosmeticos“ birželio 9 d. pranešė vedančios išskirtines derybas dėl 1976 metais Didžiojoje Britanijoje įkurto „The Body Shop“ prekės ženklo pardavimo.

Anitos Roddick kurta „The Body Shop“ dėl savo etiško požiūrio į kosmetiką, visų pirma bandymų su gyvūnais atmetimo ir įvairių kampanijų socialiniais ir aplinkosaugos klausimais vykdymo, pelnė nemažą populiarumą ir puikavosi sparčiu pardavimų augimu bei plėtra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai