1978 metais įkurtai „Logocos Naturkosmetik“, be kita ko, priklauso prekės ženklas „Logona“, kurio produktais daugiausia prekiaujama ekologiškų prekių parduotuvėse, taip pat prekės ženklas „Sante“, kurio produktų galima rasti įprastose mažmeninės prekybos parduotuvėse. Bendrovės pardavimai pernai sudarė 59 mln. eurų.
Sandorio vertės „L‘Oreal“ neatskleidė.
Įsigijusi „Logocos“, „L‘Oreal“ pelnė „du autentiškus ir sertifikuotus natūralių produktų prekės ženklus, taip pat unikalią vieno iš pasaulio ekologiškų grožio priemonių rinkos pradininkų patirtį“, – pareiškė „L‘Oreal“ vartojimo produktų padalinio prezidentas Alexis Perakis-Valatas.
Natūrali kosmetika yra „viena pagrindinių šių dienų grožio rinkos tendencijų, kuri vis labiau stiprėja“, pridūrė jis.