Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Labiausiai į viršų šovė „Benu“, „Bitės“ ir „Lidl“ išlaidos reklamai

Reklamos apimtys Lietuvoje ir toliau auga. Tris kartus išlaidas reklamai didino „Benu“ vaistinių tinklas, du kartus – mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“. Sausio-gegužės mėnesiais aktyviai reklamavosi ir į Lietuvos rinką žengęs prekybos tinklas „Lidl“.
Vaistinė
Vaistinė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Reklama

TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 3,3 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Šiemet augo lauko video, interneto, mažiau – radijo, TV reklamos bei reklamos žurnaluose apimtys.

Per pirmus penkis šių metų mėnesius labiausiai – 102 proc. – išaugo interneto ir mobiliojo ryšio reklamos žiniasklaidoje apimtys. Į viršų taip pat ženkliai šovė gross išlaidos saldumynų ir konditerijos gaminių (89 proc.) bei skalbimo priemonių reklamai (86 proc.).

TNS LT duomenimis, daugiausia reklamai išleidžia „Tele2“, „Studio Moderna“, „Procter&Gamble“, „Reckitt Benckiser“ ir „Omnitel“. Didžiausių reklamdavių dešimtuke taip pat yra „Maxima“, „Bitė“, „Olifėja“, „Palink“ ir „Ferrero“.

Populiariausios reklamuojamos prekės
Populiariausios reklamuojamos prekės

2015 metais gross reklamos biudžetus didinusios smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės šiemet reklamai išleidžia 62 proc. mažiau. Taip pat mažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (49 proc.) bei alaus (33 proc.) reklamą.

„Žvelgiant į reklamos užsakovus, labiausiai savo reklamos gross biudžetus didino maisto papildų gamintojas „Vox Pharmaceutica“. Šio užsakovo išlaidos reklamai, lyginant su praėjusių metų pirmais penkiais mėnesiais, išaugo puspenkto karto. Tris kartus išlaidas reklamai didino „Benu“ vaistinių tinklas, du kartus – mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“. Sausio-gegužės mėnesiais aktyviai reklamavosi ir į Lietuvos rinką žengęs prekybos tinklas „Lidl“. Gegužę, pagal reklamos apimtis, jis įsiveržė į didžiausių reklamuotojų šalyje dešimtuką, kuriame užėmė 6-ąją vietą“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Anot G.Juronienės, tarp labiausiai savo gross reklamos biudžetus per pirmuosius penkis metų mėnesius mažinusių užsakovų – smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės „Provident finansai“ (57 proc.), „Minibank“ (44 proc.) ir „Bigbank“ (41 proc.).

TV parodė beveik 700 tūkst. klipų per penkis mėnesius

2016 m. sausio-gegužės mėnesiais bendra TV reklamos trukmė paaugo 3,8 proc. Per penkis 2016 metų mėnesius televizijoje buvo parodyti 669 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys šiemet smuko 11,7 proc. Laikraščiuose sausio-gegužės mėnesiais buvo išspausdinta 3,6 mln. kv. cm reklamos – 18,8 proc. mažiau nei tą patį praėjusių metų laikotarpį. Tuo metu žurnaluose reklamos apimtys išaugo 0,4 proc. ir iš viso sudarė 2,6 mln. kv. cm reklamos ploto.

Radijo eteryje 2016 m. sausio-gegužės mėnesiais buvo ištransliuota 4,2 proc. daugiau reklamos nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Iš viso šiemet radijo eteryje nuskambėjo 2,9 mln. sekundžių reklamos.

Gross išlaidos banerinei interneto reklamai per pirmuosius penkis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, didėjo 13,8 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų sausio-gegužės mėnesius, mažėjo 8,1 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose šiemet buvo eksponuojama 18,6 tūkst. kv. m reklamos.

Lauko video reklamos ekranuose 2016 m. sausį-gegužę buvo transliuota 1,9 mln. sekundžių reklamos. reklamos. Palyginus su 2015 metų pirmų penkių mėnesių duomenimis, lauko video reklamos apimtys sekundėmis šiemet išaugo 15,6 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per pirmuosius penkis šių metų mėnesius buvo užklijuota beveik 15 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2015 m. rezultatais, fillboard reklamos kiekis smuktelėjo 0,7 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2015 m. penkių pirmųjų mėnesių duomenis, mažėjo 24,7 proc.

Kino reklamos apimtys šiemet smuko 7,4 proc. Iš viso šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 172 tūkst. reklaminių klipų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos