Laboratorija: vištiena „Subway“ sumuštiniuose Kanadoje maišyta su soja

Kanadoje kilo skandalas dėl „Subway“ sumuštinių. Kanados Ontarijo provincijoje veikiančios vienos laboratorijos specialistai teigia, kad jos gaminamuose sumuštiniuose su vištiena šios yra tik pusė. Esą kitą pusę mėsos susidaro sojos produktai.
„Subway“ Larkhole
„Subway“ Larkhole / Nuotr. iš „Twitter“
Temos: 2 „Subway“ Kanada

Kanados televizijos kanalas CBC savo naujienų laidoje „CBC Marketplace“ pranešė, kad buvo tirta šalyje veikiančių greitojo maitinimo restoranuose naudojama vištiena, ir paskelbė DNR tyrimų rezultatus.

Nustatyta, kad keptoje „Subway“ vištienoje buvo tik 53,6 proc. vištienos. O „vištienos juostelėse“ buvo tik 42,8 proc. paukštienos.

Tokie rezultatai papiktino „Subway“ klientus Šiaurės Amerikoje. Pati kompanija suskubo paneigti tokias Kanados ekspertų išvadas ir paskelbė savo tyrimo išvadas bei sukritikavo JAV ir Kanados žiniasklaidą, kuri išplatino šią informaciją, rašo „The Washington Post“.

„Teiginiai, kad mūsų vištienoje yra tik 50 proc. mėsos yra 100 proc. neteisingi, – ketvirtadienio naktį išplatintame pranešime cituojama „Subway“ prezidentė ir vykdomoji direktorė Suzanne Greco (Sjuzan Greko). – „Marketplace“ tyrimas yra visiškai nemokšiškas ir kenkia mūsų klientams.“

„Subway“ taip pat pranešė, kad pasamdė dvi laboratorijas atlikti nepriklausomą tyrimą. Ir jų tyrimas parodė, kad augalinių baltymų dalis „Subway“ sumuštiniuose su vištiena nesiekia 1 proc.

CBC taip pat pranešė, kad kitų greitojo maitinimo tinklų naudojamos vištienos DNR rezultatai parodė, kad vištienos kiekis yra gerokai didesnis, tačiau taip pat nesiekia 100 proc. Pavyzdžiui, „McDonald's“ atveju ši dalis siekė 84,9 proc., A&W – 89,4%, o „Wendy's“ – 88,5%.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis