Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„LafargeHolcim“ pasirengusi parduoti cementą Donaldo Trumpo sienai

Prancūzijos ir Šveicarijos grupė „LafargeHolcim“ yra pasirengusi parduoti savo cementą prieštaringai vertinamos sienos, kuria JAV prezidentas Donaldas Trumpas savo šalį nori atitverti nuo Meksikos, statybai.
Siena tarp JAV ir Meksikos (žiūrint iš Meksikos pusės)
Siena tarp JAV ir Meksikos (žiūrint iš Meksikos pusės) / Asmeninio archyvo nuotr.

Siena, kurią D. Trumpas pažadėjo pastatyti JAV ir Meksikos pasienyje ir kurios vertė sieks dešimtis milijardų JAV dolerių, sukėlė diplomatinę krizę Meksiko ir Vašingtono santykiuose ir sulaukė kritikos visame pasaulyje.

„Esame pasirengę savo medžiagas tiekti visų rūšių infrastruktūros projektams, kurie bus vykdomi Jungtinėse Valstijose“, – interviu agentūrai AFP pareiškė „LafargeHolcim“ vadovas Ericas Olsenas.

„Pirmaujame cemento rinkoje, taigi aprūpiname visus savo klientus“, – pažymėjo jis.

Paklaustas apie galimas pasekmes įmonės reputacijai, E. Olsenas pabrėžė, kad „LafargeHolcim“ nėra politinė organizacija.

„Siekiame tenkinti savo užsakovų poreikius. Projektų politiškai nevertiname“, – pareiškė jis.

Pasak ekspertų, nors dėl šios apolitiškos pozicijos įmonė gali sulaukti kritikos, ypač Europoje, poveikis pardavimams greičiausiai bus nereikšmingas, nes „LafargeHolcim“ eiliniams vartotojams cemento tiesiogiai neparduoda.

Tačiau įmonė, kuri buvo suformuota 2015 metais susijungus Prancūzijos cemento gamintojai „Lafarge“ ir jos Šveicarijos konkurentei „Holcim“, tikisi gauti naudos iš 1 trln. JAV dolerių vertės investicijų į infrastruktūrą programos, kurią D. Trumpas pažadėjo įgyvendinti siekdamas renovuoti tiltus, tunelius, kelius ir oro uostus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos