LAFEZ prezidentu dar vienai kadencijai perrinktas Giedrius Valuckas

2021 m. kovo 9 d. Lietuvos laisvųjų ekonominių zonų asociacijos (LAFEZ) nariai priėmė sprendimą perrinkti „Progressive Business Solutions” vadovą Giedrių Valucką antrai asociacijos prezidento kadencijai.
Giedrius Valuckas
Giedrius Valuckas / Asmeninio archyvo nuotr.

Asociacijai vadovaujantis G.Valuckas vylėsi, kad per ateinančią jo kadenciją asociacijos veikla dar labiau prisidės prie investuotojų iš Lietuvos ir užsienio pritraukimo į Lietuvos laisvąsias ekonomines zonas.

„Manau, kad dėl užsitęsusios Covid pandemijos ir karantinų, šiuo metu Lietuvos laisvųjų ekonominių zonų būklė primena suspaustą spyruoklę. Dabartinis spartus euro zonos bei Lietuvos pramonės atsigavimas atitinkamai ženkliai padidino gamintojų interesą vystyti gamybą laisvosiose ekonominėse zonose. Todėl, kaip LAFEZ asociacijos prezidentas, viską darysiu, kad Lietuva į LEZ pritrauktų kuo daugiau investuotojų ir būtume patrauklesni gamintojams nei mūsų pagrindiniai konkurentai Lenkija, Bulgarija, Vengrija, Serbija ir Čekija” ,- teigia G.Valuckas.

Lietuvos Laisvųjų ekonominių zonų asociaciją sudaro Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Marijampolės, Kėdainių ir Akmenės LEZ’ai. Asociacija siekia sukurti geriausias sąlygas verslo plėtrai bei investicijoms Lietuvoje. LAFEZ glaudžiai bendradarbiauja su valstybės institucijomis, ministerijomis ir užsienio partneriais analizuodami investicinę aplinką bei siekdami priimti svarbiausius strateginius sprendimus.

Šiuo metu Lietuvos laisvųjų ekonominių zonų plotas siekia 1400 ha, iš kurio pusė yra išnuomota Lietuvos ir užsienio investuotojams. Iš viso laisvosiose zonose investuota apie 1.6 mlrd. eurų investicijų, sukurta apie 9000 darbo vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis