Laidos „Pikenrolas“ metu atskleista intriga: kas gi slėpėsi po raide „I“?

15min laidoje PIKENROLAS niekada netrūksta įdomių temų ir pokalbių, tačiau kartais joje būna ir paslėptų idėjų bei naujienų. Viena jų buvo atskleista ir naujausioje PIKENROLO laidoje.
„Smartposti“
„Smartposti“ / Atstovų nuotr.
Temos: 2 Siunta Paštomatas

Šioje 15min laidoje PIKENROLAS – Lino Kleizos, Dariaus Maskoliūno ir Roko Pakėno mintys apie NCAA sezoną užbaigusius lietuvius, Mato Buzelio karjeros pasirodymą Los Andžele, Kauno „Žalgirio“ skaudų pralaimėjimą Barselonoje, „Monaco“ veidą pakeitusį Danielį Theisą, Donato Motiejūno galimybes grįžti į Kauną, Vilniaus „Rytui“ lemtingą antradienį ir LKL pėdomis sekantį Kėdainių „Nevėžio“ snaiperį.

Tačiau tai – ne visos įdomybės. Praėjusioje laidoje užkurta intriga apie raidę „I“ pagaliau buvo atskleista. Taigi ką reiškia toji paslaptinga „I“ raidė, kurią buvo galima kurį laiką matyti netikėčiausiose vietose, o taip pat – ir PIKENROLO laidos metu?

„Bičiuliai, praėjusią savaitę jūsų klausėme, ką reiškia „I“ raidė, buvusi už mūsų nugaros. Žinia tokia, kad turime laidos partnerį siuntų pristatymo bendrovę „Smartpost Itella“, kuri oficialiai pakeitė savo pavadinimą bei prekės ženklą ir tapo „SmartPosti“. Suomijos „Posti“ grupei priklausanti bendrovė šiuo pokyčiu siekia dar labiau priartėti prie savo valdančiosios įmonės bei sustiprinti pozicijas visose Baltijos šalyse: šis pokytis kiek anksčiau įvyko Latvijoje bei Estijoje.

Praėjusių metų pradžioje bendrovė investavo 2 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse. Dabar oranžinėmis aprangomis nuo šios dirbantys „SmartPosti“ kurjeriai jums bus matomi bet kokiomis oro sąlygomis. Pagarba mūsų naujam laidos rėmėjui“, – intrigą atskleidė laidos vedėjas Rokas Pakėnas.

Atstovų nuotr./„Smartposti“
„Smartposti“ / Atstovų nuotr.

Prekės ženklo keitimas svarbus žingsnis

„Siekdami veikti aiškiai ir nuosekliai visuose regionuose, nusprendėme naudoti vieningą „Posti“ prekės ženklą. Mūsų tikslas buvo ne tik įtvirtinti „Posti“ pavadinimą, bet ir išlaikyti „Smartpost“ sukauptą patirtį bei vertę, visa tai sujungus atsirado naujasis pavadinimas“, – sako Gediminas Mickus, „SmartPosti“ vadovas Baltijos šalims.

Pasak jo, svarbu ir tai, kokias galimybes suteikia bendradarbiavimas tarp skirtingų šalių. Pavyzdžiui, pasitelkiant bendrus „Posti“ išteklius, atsiranda galimybė organizuoti didesnes rinkodaros kampanijas ir pritraukti dar platesnį visuomenės dėmesį. Štai, pavadinimo atnaujinimo kampanijos metu, paslaptingos „i“ raidės buvo matytos Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje.

2024-aisiais vien Lietuvoje įrengti 28 nauji paštomatai, o bendras paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų skaičius mūsų šalyje pasiekė 300. Kartu su Latvija, Estija ir Suomija šis tinklas iš viso sudaro daugiau nei 4100 siuntų pristatymo punktų.

Bendrovės nuotr./„SmartPosti“
„SmartPosti“ / Bendrovės nuotr.
VIDEO: PIKENROLAS: svylantys Lietuvos klubų padai ir D.Motiejūnas „Žalgiryje“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“