Kaip 15min pasakojo vilnietis Dainius, atvykęs į „Maxima“ parduotuvę jis pamatė stop juostomis užtvertą įėjimą į parduotuvę. Darbuotojai paaiškino, kad nėra interneto, todėl šiuo metu parduotuvė nedirba.
Prekybos tinklas „Maxima“ praneša, kad dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu iš tiesų dirba ne visos parduotuvės. Klientai yra aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kur yra savitarnos kasos.
„Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus, darome viską, kad kuo greičiau atstatytume kasos sistemos veikimą. Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
Lietuvoje pirmadienį neveikia ir drabužiais prekiaujančios „H&M“ parduotuvės, taip pat dalis „Drogas“ parduotuvių. 15min žiniomis, tinkamai neveikia parduotuvių kasos.
„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė BNS teigė, kad kai kuriose kasose taip pat buvo laikinų sutrikimų.
„Naudojame to paties tiekėjo fiskalinį sprendimą, todėl kai kuriose tradicinėse kasose susidūrėme su laikinais sutrikimais, tačiau didžioji dalis kasų, taip pat ir savitarnos kasos, kurias turime visose parduotuvėse, veikia sklandžiai. Pavienius sutrikimus šiuo metu šaliname ir siekiame, kad klientai nepatirtų nepatogumų“, – BNS nurodė L. Skersytė.
Ji pabrėžė, kad dėl kasos aparatų problemų nebuvo uždaryta ne viena parduotuvė.
Mažmeninės prekybos apskaitos sprendimus teikiančios UAB „Universalios valdymo sistemos” vadovas Igoris Ruginis 15min patvirtino, kad jo įmonė teikia paslaugas tiek „Maximai“, tiek „H&M“ parduotuvėms.
„Turime gedimą, kurį dabar šaliname. Kai jis bus pašalintas, tuomet pamatysite ir patys, nes tada parduotuvės pradės veikti. Mes jau žinome, kur yra problema ir ją sprendžiame. Galima tikėtis, kad problemą išspręsime [šiandien], bet garantijų suteikti negaliu. Gerai tai, kad mes žinome, kokia tai problema, sugebame ją atkartoti testiniuose stenduose ir sprendimas jau keliauja į parduotuves ir bus kažkuriuo metu bus įdiegtas“, – kalbėjo vadovas.
Jis pridūrė, kad problemą „Maximos“ ir „H&M” sistemoje greičiausiai lėmė tos pačios priežastys. „Mūsų įžvalgomis, tai yra ta pati problema, ji liečia daug mūsų klientų – ne visus. Mes dabar tą problemą šaliname“, – kalbėjo vadovas.
I.Ruginis nenorėjo įvardinti kitų bendrovės klientų, tačiau pažymėjo, kad su nesklandumais susiduria tik dalis bendrovės klientų Lietuvoje.
Klientai piktinasi
Po „Maximos“ įrašu feisbuke, komentavo ir pasipiktinę klientai.
„Kauno „Akropolis“ esančioje Maxima LT parduotuvėje 11:00 teveikė 4 savitarnos kasos. Net nesugebate reguliuoti srautų ir pirkėjų eilių!! Tragedija... eilėje virs 40 žmonių“, – rašė socialinio tinklo naudotoja Vaida.
„Būtų gerai, kad kažkokia informacija ant parduotuvės durų būtų pakabinta, nes stovi žmonės lauke, mato, kad pardavėjos viduj vaikšto, o vidų niekas neįleidžia. Neaišku net ar čia po minutės atidarys ar išvis nedirbs“, – skundėsi Jolanta.
Prekybos tinklų „Iki“ ir „Rimi“ atstovai 15min visos parduotuvės veikia kaip įprastai. „Maxima grupei“ priklausanti elektroninės prekybos platforma barbora.lt veikia kaip įprasta, informavo jos atstovai.“
„Maxima“ parduotuvių sąrašą, kur šiuo metu yra aptarnaujami klientai, galima rasti ČIA.
BNS anksčiau rašė, kad Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nespėjo pasiruošti priimti elektroninių kasos aparatų duomenų iš didelių prekybos, viešojo maitinimo vietų įrenginių, todėl nuo 2023-iųjų sausio sistema dar neveikia.