Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 11 12 /16:42

„Paysera“: sutrikimai pašalinti

Ketvirtadienį sutrikus lietuviško kapitalo mokėjimų bendrovės „Paysera“ informacinių sistemų veiklai, popiet įmonė atkūrė visas paslaugas.
„Paysera“ logotipas
„Paysera“ logotipas / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Paysera

„Skiriame daug dėmesio ir investuojame į technologiškai pažangius sprendimus, kurie sumažins panašių sutrikimų tikimybę ateityje”, – pranešime sakė „Paysera“ vadovas Vytenis Morkūnas.

Pasak jo, momentiniai pervedimai eurais per „Sepa Instant“ sistemą, planuojama, pradės veikti iki 16 val., todėl pervedimai eurais šiuo metu keliauja per kitą – SEPA – sistemą (kaip nemomentiniai pervedimai).

„Paysera“ klientai ketvirtadienio rytą negalėjo priimti apmokėjimų už pirkinius internete, o pirkėjai atsiskaityti už pirkinius elekroninėse parduotuvėse. Taip pat buvo sutrikęs pinigų pervedimas per programėlę ir elektroninę bankininkystę bei valiutos keitimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos