Liverpulio miesto tarybos užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, iš viso miesto centre per „Eurovizijos“ renginius apsilankė 306 tūkst. žmonių.
Jie išleido 54,8 mln. svarų sterlingų tokiose vietose kaip barai, viešbučiai, restoranai ir parduotuvės, rašo BBC.
Šie skaičiai gerokai viršijo pirmines tarybos prognozes, kad Euroviziją aplankys 100 tūkst. lankytojų, o miesto verslų apyvarta padidės 25 mln. svarų sterlingų.
Prieš renginį teigta, kad su „Eurovizija“ susijusios išlaidos miestui ir regionui kainuos 4 mln. svarų sterlingų.
Liverpulis buvo pasirinktas kaip dviejų pusfinalių ir didžiojo finalo vieta po to, kai Jungtinė Karalystė ėmėsi rengti konkursą 2022 m. nugalėtojos Ukrainos vardu. Mieste taip pat buvo įkurtas gerbėjų kaimelis, kuriame kasdien vyko pasirodymai pakrantėje, dvi savaites trukęs kultūros festivalis ir kiti susiję renginiai, rašo BBC.
Tiesa, didelė dalis Liverpulyje apsilankiusių žmonių buvo iš Jungtinės Karalystės, rašo BBC.
Tarybos tyrime teigiama, kad su Eurovizija susijusiuose renginiuose iš viso apsilankė 473 tūkst. žmonių, o kai kurie iš jų apsilankė daugiau nei viename renginyje. Tarp lankytojų buvo 31 tūkst. ne iš Jungtinės Karalystės, o pagrindiniuose tiesioginiuose atlikėjų pasirodymuose dalyvavo gerbėjai iš 49 šalių.
42 proc. užsienio lankytojų teigė, kad tai turėjo teigiamos įtakos jų požiūriui į Jungtinę Karalystę, 51 proc. teigė, kad tai nepasikeitė, o 5 proc. teigė, kad nežino. 96 proc. lankytojų teigė, kad rekomenduotų Liverpulį kaip lankytiną vietą, rašo BBC.
„Eurovizijos“ finale nugalėjo Loreen iš Švedijos, o šalis nugalėtoja Malmę pasirinko kitų metų konkurso šeimininke.