e to, jei anksčiau bendrovės tikslai mažinti emisijas buvo susiję tik su konteineriniais laivais, tai dabar jie bus taikomi visoms tiesioginėms ir netiesioginėms emisijoms iš visos „Maersk“ veiklos.
„Maersk“, kaip pasaulinei universalių visų rūšių pervežimo logistikos paslaugų tiekėjai, labai svarbu išplėsti savo tikslą pasiekti nulines grynąsias emisijos visame versle“, – pažymėjo bendrovės generalinis direktorius Sorenas Skou.
Bendrovė taip pat nustatė naujus tikslus 2030 metams ir iki to laiko planuoja sumažinti išmetamų teršalų kiekį 50 proc. kiekvienam gabenamam konteineriui bei 70 proc. visiškai kontroliuojamuose terminaluose.
Be to, „Maersk“ ketina didinti aplinkai nekenksmingo kuro naudojimą veždama krovinius jūra, tikėdamasi iki 2030 metų ketvirtadalį krovinių pervežti naudodama „žaliąjį“ kurą.
2018 metais, kai Danijos bendrovė užsibrėžė tikslą iki 2050 metų sumažinti grynąsias išmetamųjų teršalų emisijas iki nulio, ši užduotis atrodė „tikrai labai ambicinga“ ir „neturėjome supratimo, kaip tai pasiekti“, interviu „The Financial Times“ kalbėjo S.Skou.
Tačiau dabar, kai „Amazon“, „Ikea“ ir „Unilever“ taip pat griežtina išmetamųjų teršalų reikalavimus savo tiekimo grandinėms, o „Maersk“ jau užsako pirmuosius laivus, kurie bus varomi „žaliuoju“ metanoliu, grupė ketina paspartinti judėjimą neutralumo anglies dioksido emisijų link.
„Manome, kad esame išmetamųjų teršalų mažinimo lyderiai viename iš sektorių, kuriuose anglies dioksidą mažinti sunkiausia“, – pažymėjo S.Skou.
„Maersk“ akcijos trečiadienį pabrango 3,7 procento. Per pastaruosius 12 mėnesių jų vertė išaugo 64 procentais.