Kopenhagoje įsikūrusi bendrovė pranešė, kad pajamos trečiąjį ketvirtį išaugo beveik 68 proc., pasiekdamos rekordinę 16,6 mlrd. JAV dolerių sumą, palyginti su 9,9 mlrd. JAV dolerių rodikliu tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Pasak bendrovės, jos pelnas siekė 5,5 mlrd. JAV dolerių. Pernai analogišku laikotarpiu vežėja fiksavo 947 mln. JAV dolerių pelną.
„Tokioje išskirtinėje rinkos situacijoje, esant didelei paklausai Jungtinėse Valstijose, pasaulinių tiekimo grandinių sutrikimų fone toliau didinome pajėgumus ir plėtėme paslaugų pasiūlą, kad kroviniai galėtų pasiekti mūsų klientus“, – pareiškė generalinis direktorius Sorenas Skou.
Staigus didesnių laivybos pajėgumų poreikio augimas susijęs su didėjančia vartotojų paklausos viskam – nuo automobilių iki baldų, taip pat su darbo jėgos stygiumi atsigaunančioje ekonomikoje. Tiekimo grandinių problemos lėmė, kad ėmė trūkti svarbios pervežimo įrangos – krovinių konteinerių.
„Maersk“ pranešime sakoma, kad bendrovė tikisi, jog „jos pagrindinis krovinių pervežimo vandenynais verslas išaugs dėl pasaulinės konteinerių paklausos“, augant neapibrėžtumui dėl tiekimo grandinių trikdžių.
Bendrovė taip pat paskelbė apie savo ketinimus įsigyti vokiečių „Senator International“ – pasaulinę krovinių ekspedijavimo bendrovę, turinčią didelį krovinių gabenimo oro transportu pasiūlymų portfelį.
Be to, siekdama plėsti savo oro susisiekimo tinklą, „Maersk“ savo parką papildys penkiais orlaiviais: trimis išsinuomotais krovininiais lėktuvais, kurie bus pradėti eksploatuoti nuo 2022 metų, bei dviem „Boeing“ lėktuvais, kurie bus pradėti naudoti iki 2024 metų.