„LastMile“ iki metų galo planuoja kurjerių ir surinkėjų skaičių padidinti 2,5 karto

Prekybos tinklą „Iki“ valdančiai UAB „Palink“ užbaigus startuolio „LastMile“ įsigijimo sandorį, planuojamas jo augimas. Tikimasi, kad iki metų galo kurjerių ir surinkėjų skaičius bus padidintas 2,5 karto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / „Iki“ nuotr.
Temos: 2 Kurjeris Darbas

„Pastarąjį pusmetį matome užsakymų skaičius didėjimą. Tai rodo, kad apsipirkimo elektroninėje erdvėje potencialas yra tikrai neišnaudotas. Todėl, siekdami jį atliepti, plečiame kurjerių ir surinkėjų skaičių. Siekiame, kad visi klientai galėtų apsipirkti patogiau ir paprasčiau, o prekes gautų kaip įmanoma greičiau. Taip pat laiku suplanuoti reikiamus resursus yra itin svarbu dėl artėjančių didžiųjų metų švenčių bei turėti atsargą, jei būtų įvesti nauji ribojimai dėl COVID-19 pandemijos valdymo“, – sako Tadas Norušaitis, „LastMile“ direktorius ir bendraįkūrėjas.

Pasak T.Norušaičio, „LastMile“ prekių surinkimo ir pristatymo paslauga, siekiant optimizuoti žmogiškuosius resursus, vykdoma dvejopai. Vienais atvejais kurjeris surenka ir pritato prekes. Tačiau kartais ši paslauda išskaidoma. „Iki“ parduotuvėse esantys kurjeriai surenka užsakymą, o kiti – nuveža jį pirkėjui. Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi bendradarbiavimo sutartis su daugiau nei 500 kurjerių ir surinkėjų.

Taip pat naudojamas ir maršruto planavimo įrankis, kuris padeda gautą prekių sąrašą sudėlioti surinkimo tvarka, kad užsakymui surinkti reikėtų kuo trumpesnio laiko. Taip pat parenkamas ir optimalus išvežiojimo maršutas.

„LastMile“ platformoje yra beveik 200 tūkst. užsiregistravusių vartotojų. Maždaug trečdalis jų yra lojalūs pirkėjai. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 28 tūkst. prekių. Perkamiausios prekės yra šviežias maistas: įvairios daržovės, mėsa, bananai, avokadai, maltos mėsos, pieno produktai ir įvairūs gėrimai.

Bendrai kasdienių prekių pristatymo paslauga veikia visuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Rugsėjo mėnesį prekybos tinklas „Iki“ įsigijo startuolį „LastMile“ po sėkmingo bendradarbiavimo daugiau nei pusantrų metų.

Planuojama, kad galimybė apsipirkti ne tik fizinėse parduotuvėse, bet ir elektroninėje erdvėje padės stiprinti viso prekybos tinklo „Iki“ veiklą.

Prekybos tinklas „Iki“ yra antras didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje. 2021 m. bendrovė itin didelį dėmesį skiria plėtrai, inovacijoms bei atsinaujinimui. Šiemet po atnaujinimo atidaryta 15 parduotuvių tiek didžiuosiuose miestuose, tiek ir šalies regionuose, o keturios iš jų – „IKI Express“ Klaipėdoje ir Vilniuje – atnaujintos pagal naują koncepciją. Investuojama ir į naujo administracijos biuro bei parduotuvės statybas sostinės Pilaitės rajone.

Prekybos tinklą „Iki“ iš viso šiuo metu sudaro 227 fizinės „Iki“ parduotuvės, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba per 5,7 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis