Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Latvijas balzams“ savininkė Austrijoje laimėjo bylą prieš Rusijos „Sojuzplodoimport“ dėl dviejų degtinės prekės ženklų

Austrijos Linco miesto teismas patvirtino „Stolichnaya“ ir „Moskovskaya“ degtinės prekės ženklų priklausymą jos gamintojai „Latvijas balzams“, Rusijos valstybės įmonės „Sojuzplodoimport“ pretenzijas jiems pripažindamas nepagrįstomis.
„Latvijas Balzams“
„Latvijas Balzams“

„Sojuzplodoimport“ atstovai pareiškė šį sprendimą, kuris yra tik vienas iš jos bylinėjosi su „Latvijas balzams“ savininke – SPI grupe – daugiau nei dešimties valstybių teismuose, apskųsią.

Linco teismas nusprendė, jog Nyderlandų teismo sprendimas šiame ginče negali turėti juridinės galios Austrijoje.

Sausio pradžioje Hagos apeliacinis teismas patvirtino Roterdamo teismo sprendimą, jog Latvijos bendrovės „Latvijas balzams“ gaminamos „Stolichnaya“ ir „Moskovskaya“ degtinės prekės ženklų teisės priklauso Rusijai.

2015-ųjų kovą Roterdamo teismas nurodė „Latvijas balzams“ savininkei – SPI grupei – priklausančius degtinės prekės ženklus „Stolichnaya“ ir „Moskovskaya“ grąžinti Rusijos valstybės įmonei „Sojuzplodoimport“. SPI šią nutartį apskundė.

Dėl tokios nutarties „Latvijas balzams“ nebegalės gaminamą „Stolichnaya“ ir „Moskovskaya“ pavadinimų degtinę realizuoti Nyderlanduose, Belgijoje ir Liuksumburge.

„Sojuzplodoimport“ to paties siekia JAV, Australijoje, Šveicarijoje ir 12-e Europos Sąjungos šalių, kur jos teisminiai ginčai su SPI jau tęsiasi daugiau nei dešimtmetį.

Rusijos teismai dar 2001 metais grąžino teises į sovietinių laikų degtinės prekės ženklus įmonei „Sojuzplodoimport“, kuri ir buvo įkurta jiems valdyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos