„Nors praėjusiais metais mums pavyko gana sėkmingai subalansuoti pervežimų apimtis, ir sumažėjimas buvo palyginti minimalus, (...) šiais metais matome, kad apimtys gali sunykti 20-25 proc.“, – sakė bendrovės valdybos pirmininkas Rinaldas Plavniekas.
Jis pažymėjo, kad didžiausią įtaką krovininių srautams daro geopolitinė padėtis bei sankcijos Rusijai ir jos sąjungininkei Baltarusijai.
Pasak „Latvijos geležinkelių“ vadovo, pritraukti daugiau krovinių yra sudėtinga užduotis, ypač šiais metais.
„Tačiau mes matome ir tikime, kad net ir tokioje sankcijų sistemoje galėsime dirbti toliau“, – pridūrė R. Plavniekas.
Kaip jau buvo skelbta, sausį-liepą Latvijos geležinkeliais gabenta 8,866 mln. tonų krovinių – 34,6 proc. mažiau nei prieš metus, tarptautinių krovinių srautams sunykus 37 proc. iki 8,102 mln. tonų.
2022-aisiais krovinių Latvijos geležinkeliais pervežta 1,7 proc. mažiau nei 2021 metais – 21,588 mln. tonų.