Latvijos įmonės atstovė Ella Petermanė pabrėžė, jog „Lietuvos geležinkelių“ reorganizavimas – tik pradiniame etape, tuo tarpu „Latvijos geležinkelių“ pertvarkymas prasidėjo netrukus po Latvijos įstojimo į Europos Sąjungą ir buvo baigtas 2017-ųjų viduryje.
Be to, E.Petermanės žodžiais, remiantis audito bendrovės „Ernst&Young Baltic“ bei Europos geležinkelių infrastruktūros valdymo platformos PRIME išvadomis, Latvijos ir Lietuvos geležinkelių apkrova, infrastruktūros apimtys bei išlaidos jos priežiūrai ir valdymui yra panašios, tačiau Latvijos geležinkeliai yra gerokai saugesni.
E.Petermanė taip pat pabrėžė, jog įvertinus tai, kad „Lietuvos geležinkelių“ pertvarka tik prasidėjo, šių dviejų geležinkelių įmonių finansinių rezultatų negalima objektyviai palyginti.
Trečiadienį Vilniuje lankęsis Latvijos transporto ministras pareiškė, jog pokyčiai valstybės valdomuose „Lietuvos geležinkeliuose“ gali būti geras pavyzdys Latvijai restruktūrizuojant geležinkelius.
„Pokyčiai man daro įspūdį (...), jie atsispindi ir finansinėje įmonės situacijoje, žiūrint į pelno ir nuostolių balansą. „Lietuvos geležinkeliai“ mums, latviams, yra geras pavyzdys, iš kurio galima mokytis. Ko gero, yra panašumų ir skirtumų, bet apskritai įspūdis tikrai geras“, – spaudos konferencijoje Vilniuje sakė T.Linkaitis, kartu su Lietuvos susisiekimo ministru Roku Masiuliu lankęsis „Lietuvos geležinkeliuose“.