„Be to, nėra prasmės skubėti parduoti „Air Baltic“ akcijas. Jos finansinė padėti nėra bloga, kaip kad buvo 2015 metais, kai pritraukti investuotoją buvo būtina, kad bendrovė išvengtų bankroto“, – pabrėžė U.Augulis.
Anot jo, „Air Baltic“ be naujo investuotojo gali sėkmingai dirbti ir šiemet, ir kitąmet.
„Air Baltic“ privatizavimo konsultante pasirinkta tarptautinė kompanija „Lazard Freres“ siūlymus vyriausybei pateiks iki šio mėnesio pabaigos.
Pernai spalį Latvijos premjeras Maris Kučinskis teigė, jog tarptautines aviakompanijas parduodama „Air Baltic“ nesudomino.
Vyriausybė potencialiems investuotojams yra iškėlusi tokias sąlygas – „Air Baltic“ turi likti Latvijos nacionaline skrydžių bendra, o Rygos oro uostas jai turi likti bazinis.
Pernai balandį Danijos investuotojas Larsas Thuesenas iš Vokietijos verslininko Ralfo Dieterio Montago-Girmeso įsigijo bendrovę „Aircraft Leasing 1“, kuriai priklauso beveik 20 proc. „Air Baltic“ akcijų.
Užpernai vasarį „Aircraft Leasing 1“ įsigijo beveik penktadalį „Air Baltic“ akcijų iš Latvijos vyriausybės, investavusi 52 mln. eurų. Likusias akcijas valdančiai valstybei investavus dar 80 mln. eurų, „Air Baltic“ įstatinis kapitalas buvo padidintas iki 256,5 mln. eurų.
„Air Baltic“ užsakė 20 naujųjų „Bombardier CS300“ lėktuvų, kuriais ketina atnaujinti savo orlaivių parką, per artimiausius kelerius metus atsisakant visų dabar eksploatuojamų turbosraigtinių lėktuvų.
„Air Baltic“ iš Rygos skraido į daugiau nei 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „Air Baltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino.