Ketvirtadienį patvirtintais pakeitimais taip pat apribojama alkoholinių gėrimų reklama, rinkodara ir prieinamumas. Taip siekiama užtikrinti, kad vartotojai gautų papildomos informacijos apie alkoholinių gėrimų energinę ir maistinę vertę bei sudėtį.
Siekiant sumažinti impulsyvų pirkimą, pakeitimais numatoma uždrausti pardavimo skatinimo akcijas, kuriomis siūloma įsigyti kelis alkoholinių gėrimų vienetus už mažesnę kainą, taip pat nuolaidas alkoholiniams gėrimams pagal vartotojų lojalumo programas.
Pakeitimais siekiama uždrausti reklamuoti alkoholinių gėrimų kainas ir nuolaidas žiniasklaidoje, spausdintiniuose reklaminiuose ir vartojimo leidiniuose, kino teatruose, internete, naudojantis pašto paslaugomis, įskaitant elektroninį paštą, taip pat mažmeninės prekybos vietose, kuriose parduodami alkoholiniai gėrimai.
Taip pat planuojama uždrausti siūlyti alkoholinius gėrimus nemokamai, kaip dovaną ar kompensaciją prekybos ir paslaugų teikimo vietose.
Įstatymo projekte taip pat numatyta, kad mažmeninė prekyba alkoholiniais gėrimais bus draudžiama lošimų vietose. Šia nuostata siekiama atskirti du priklausomybę lemiančius procesus, teigiama įstatymo projekto pastabose.
Parlamentas dar turės balsuoti dėl pakeitimų per galutinį svarstymą.