Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas: „Maximai“ Latvijoje reiktų pamiršti reklaminį šūkį

„Maximai“, kurios parduotuvės stogas prieš mėnesį įgriuvo Rygoje, Latvijoje, prekės ženklo nereikėtų keisti, bet garsųjį reklamos šūkį jau reikėtų pamiršti. Taip mano Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas Henrikas Danusevičas, rašo „Lietuvos rytas“.
Rygoje įgriuvo „Maxima“ prekybos centro stogas
Rygoje įgriuvo „Maxima“ prekybos centro stogas / F64/„Scanpix“ nuotr.
„Reikia laiko, daugiau laiko, kad viskas vėl grįžtų į senas vėžes. Tikrai nemanau, kad „Maximai“ Latvijoje reikia keisti pavadinimą, bet šūkį „Apie viską pagalvota“ jau vertėtų tikrai užmiršti“, – sakė H.Danusevičas

Pasak jo, „Maxima“ visada buvo viena iš lyderių pagal apyvartą, tačiau nėra ko stebėtis, kad jų apyvarta krito.

„Gali būti, kad ši tragedija „Maximą“ išstums iš lyderių pozicijų. Bet viskam reikia laiko. Reikia palaukti, kol viskas susigulės, nurims, ir kol bus padarytos tam tikros išvados. Neabejoju, kad pirkėjai sugrįš į parduotuves „Maxima“. Šis prekybos tinklas visada mokėjo pasiūlyti geras kainas, ir tai labai svarbu“, – sakė asociacijos vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų