„Lavango Engineering“ 2021 m. augo 124 proc. vien sustygavę vidinius procesus

Maisto pramonės įrenginių gamybą užsiimanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Lavango Engineering“ pernai padidino pajamas 124 proc. Pasak bendrovės vadovo Jevgenij Sakovskij, tokį augimą pavyko pasiekti iš esmės peržiūrint ir susistyguojant savo vidinius vadybos ir gamybos procesus.
„Lavango“
„Lavango“ / „Lavango“ nuotr.
Temos: 1 Klaipėdos LEZ

Daugiausia pokyčių buvo padaryta klientų aptarnavimo ir pardavimų srityje taip pat efektyvinant gamybos procesus. Čia buvo adaptuotas ISO 9000 kokybės valdymo standartas. Tai leido 30 proc. padidinti sandorių skaičių ir 71 proc. išauginti vidutinę projekto vertę darbuotojų skaičiui augant vos ketvirtadaliu.

Pasak Jevgenij Sakovskij, dabartinė struktūra ir veiklos modelis leidžia didinti veiklos dar bent dvigubai. „Gamybos apimtis būtų galima didinti ir dėl 2 tūkst. kv.m. padidinto gamybos ploto – gegužę planuojama pradėti naujame bendrovės gamybos ceche. Deja, trikdžiai, kuruos matome šiuo metu – yra globalūs. Mūsų visa kuriama įranga yra automatizuota, todėl puslaidininkių deficitas pasaulyje, taip pat metalo žaliavos tiekimas yra tie veiksniai, dėl kurių kol kas negalime jungti aukščiausios pavaros“ – sako jis.

Bendrovės nuotr./Bendrovės „Lavango Engineering LT“ vadovas Jevgenij Sakovskij
Bendrovės nuotr./Bendrovės „Lavango Engineering LT“ vadovas Jevgenij Sakovskij

„Eilę metų mūsų eksportas ženkliai viršijo pajamas iš vidaus rinkos, tačiau pandemija, nepaisant spartaus mūsų augimo, šias svarstykles ir vėl persvėrė. 2021 m. daugiau nei pusę užsakymų sulaukėme iš Lietuvos“ – dalinasi bendrovės vadovas.

Vieni didesnių „Lavango Engineering“ projektų Lietuvoje pernai buvo „Mars Lietuva“ skirta konvejerių sistema, „Hes-Pro Vilnius“ majonezo gamyklos įrengimas, „Žemaitijos pienas“ bei „Vici“ įmonių grupė, kuriems sukurti produkcijos vėsinimo ir šaldymo įrenginiai.

„Dauguma atveju šioms bendrovėms darėme ne pirmą projektą, o mūsų komandos pasirinkimą lėmė jei ne gera ankstesnė patirtis, tai rinkos atsiliepimai apie mūsų darbus. Tačiau negalime atmesti ir to fakto, kad šalia esančio tiekėjo pasirinkimas buvo ir sąmoningas maisto pramonės įmonių sprendimas mažinti planinio gamybos įrenginių atnaujinimo ar plėtros darbų rizikas. T.y. užsitikrinti, kad viskas vyks numatytais terminais, taip pat bus išvengtą nesklandumų, kuomet įrangos montuotojai susiduria su apribojimais atvykti į objekto vietą – tą patyrė dauguma maisto pramonės įmonių pandemijos pradžioje“ – sako J. Sakovskij.

Pagrindinės „Lavango Engineering“ eksporto rinkos 2021 m. išliko Skandinavija – ten įmonės specialistai pernai sumontavo apie 20 proc. visų savo sukurtų įrenginių. Bendrovės atstovai teigia, kad pernai taip pat buvo padėti pamatai ir Prancūzijos bei Vokietijos eksporto rinkose. „To rezultatus matome jau šiandien. Šiemet užbaigsime ne vieną užsakymą skirtą šiose šalyse veikiančioms pramonės įmonėms“ – dalinasi eksporto vystymo patirtimi bendrovės vadovas.

Per ši laikotarpį įmonė padarė proveržį ne tik geografinėje plėtroje, bet ir inžinerinių inovacijų srityje sukūrusi pilnai automatizuotą krabų apdirbimo liniją, kuri apima krabo virimo, atvėsinimo bei šaldymo procesų valdymą be žmogaus įsikišimo. „Tai reikšminga inovacija – neteko girdėti, jog kažkur veiktų toks pažangus analogas. Na, o mūsų įranga – jau sumontuota laive ir apdoroja Šiaurės jūroje gaudomus krabus“ – sako įmonės direktorius.

Kalbėdamas apie įmonės planus šiems metams bendrovės vadovas neslepia, kad jie ambicingi, tačiau konkrečiais skaičiais dalintis neskuba, teigdamas, kad šiai dienai viskas juda numatyta eiga: „Lavango Engineering“ gamyba šiemet jau suplanuota iki spalio pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis