Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lažybų operatorius „Orakulas“ keičia vardą į „OlyBet“

Didžiausio Baltijos šalyse azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą. Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500 tūkst. eurų, praneša bendrovė.
„OlyBet“
„OlyBet“ / „OlyBet“ nuotr.

Prie iki šiol buvusių 7 „Olybet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos.

Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Stengiamasi, kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, todėl miestuose padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.

2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos