Legendinė „Maxima“ bazė vėl atveria duris pirkėjams

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ ruošiasi atnaujintos legendinės parduotuvės atidarymui netoli Gariūnų turgavietės Vilniuje. Tiek vilniečių, tiek aplinkinių miestų gyventojų mėgstama apsipirkimų vieta, įsikūrusi adresu Mamoničių g. 3, duris atvers spalio 3 dieną, rašoma „Maximos“ pranešime spaudai.
Maxima bazė
Maxima bazė / „Maximos“ nuotr.
Temos: 1 „Maxima“

„Tai jau 23-čius darbo metus skaičiuojanti, sentimentais ir istorijomis apaugusi tinklo parduotuvė. „Maxima“ bazės gyvavimo pradžioje gyvenimas čia tiesiog virė – tai buvo viena didžiausių parduotuvių šalyje, rinkai pasiūliusi išskirtinai platų asortimentą. Užsakytais autobusais žmonės plūdo iš visos Lietuvos – naujų televizorių, aliejaus ar kitų prekių už gerą kainą. Per ilgus gyvavimo metus keitėsi tiek apsipirkimo įpročiai, tiek pati parduotuvė.

Džiaugiamės, nes spalio 3 d. pirkėjus galėsime pakviesti apsipirkti atnaujintoje, naujai suplanuotoje „Maximoje“, kurioje ne tik paprasta orientuotis, bet ir lengva rasti savo mėgstamus produktus. Šviežio maisto asortimentas čia kaip niekad platus“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

Parduotuvėje naujai įrengtose vitrinose pirkėjai ras gausų šviežios lietuviškos mėsos ir sūrių asortimentą, praplėstas ir kruopščiai atrinktas sezoninių vaisių ir daržovių pasirinkimas – kaip iš močiutės daržo.

Šviežiomis bandelėmis kvepiančioje parduotuvėje pirkėjų laukia ir didesnė kulinarijos, šviežio ir šaldyto maisto įvairovė. O bent trumpam nusikelti ir savo virtuvėje pajusti egzotiškas šalis, tokias kaip Meksika, Indija ar kur tik siekia fantazija padės dar gausesnė „Pasaulio skonių“ linija – tai įvairūs padažai, prieskoniai, makaronai ar kiti etninių virtuvių produktai. Klientai atnaujintos parduotuvės asortimente gali rasti ir dar daugiau sveikesnių alternatyvų – pavyzdžiui, produktų be cukraus ar gliuteno.

Parduotuvėje praplėstas ir išsinešti paruošto maisto pasirinkimas skubantiems bei laiką taupantiems pirkėjams. Kulinarijos ir konditerijos gaminiai atnaujintoje „Maximoje“ siūlomi supakuoti, tai padės išvengti eilių ir palengvins pirkėjų apsisprendimą – pirkėjai iš karto gali įvertinti pasirinkto gaminio svorį ir kainą.

Atnaujinto prekybos centro plotas yra didesnis nei 13300 kv. m, iš kurių atšviežintai parduotuvei skirta 4902 kv. m.

Atidarymo savaitės pasiūlymai – galimybė taupantiems

Pirmieji „Maxima“ parduotuvės lankytojai atidarymo leidinyje nurodytas prekes galės įsigyti net iki 50 proc. pigiau. Visa informacija ir pasiūlymai bus skelbiami specialiame atidarymui skirtame leidinyje, kurį nuo atidarymo dienos bus galima rasti parduotuvėje bei internete. O pirmiesiems parduotuvės pirkėjams, apsipirkusiems su AČIŪ kortele už 30 Eur ar daugiau, pasiūlysime saldainių „Toffifee“ beveik už „ačiū“ - tik už 1 ct.

Atsinaujinusios parduotuvės komanda išlieka ta pati – klientais rūpinsis ir iškilusius klausimus padės spręsti juos gerai pažįstantys ilgamečiai darbuotojai – net 23 iš jų įmonėje dirba ilgiau nei dešimtmetį. Atsinaujinusia parduotuve ir pirkėjais iš viso rūpinsis 87 darbuotojai. Atidarymo dieną, spalio 3 d., parduotuvė pirkėjų lauks 9 val. Po atidarymo „Maxima“ bazės darbo laikas išliks kaip įprasta - nuo 7 val. iki 22 val.

Tinklo parduotuvių atnaujinimas jau įsibėgėjęs

„Maxima“ bazė - tai jau 170-oji atnaujinta tinklo parduotuvė. „Maxima“ parduotuvių formatų suvienodinimas – parduotuvių atnaujinimas vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir visų Baltijos šalių „Maximose“. Tai reiškia, kad net ir nuvykęs į Taliną, Rygą ar Liepoją pirkėjas tokios pačios kategorijos prekes ras jam įprastose parduotuvės vietose. Lietuvos, Latvijos ir Estijos parduotuvėse dauguma prekių bus adaptuotos vietinei rinkai, tačiau dalis bus tokios pačios – mėgstamos kavos ar įprastą veido kremą pirkėjai galės įsigyti net atostogaudami kaimyninėje šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis