Bendrovės grynasis pelnas per šešis šių metų mėnesius siekė 6,32 mlrd. Danijos kronų (850 mln. eurų), įplaukos – 23 mlrd. kronų (3,1 mlrd. eurų).
Sėkmę bendrovei atnešė šimtų naujų parduotuvių atidarymas ir skaitmeninės platformos patobulinimai, paaiškino „Lego“ vykdomasis direktorius Nielsas Christiansenas.
Jo žodžiais, investicijos pastaraisiais metais į šiuos plėtros projektus paruošė bendrovę ir pandemijai, ir vėlesniam pirkėjų grįžimui į prekybos centrus.
„Tokios pastangos skirtingomis kryptimis pradeda duoti vaisių“, – sakė N.Christiansenas interviu „The Wall Street Journal“.
Jis pabrėžė, kad COVID-19 pandemija sutrikdė pasaulines tiekimo grandis, sukeldama spūsčių prie didžiųjų uostų, bet „Lego“ susidorojo su situacija, greitai suradusi naujų žaliavų tiekėjų. Bendrovė taip pat perskirstė žaliavas tarp savo gamybos bazių, kad užtikrintų normalią visų penkių gamyklų veiklą.
„Lego“ kasdien susiduria su iššūkiais, tačiau mes juos įveikiame“, – pareiškė N.Christiansenas.
Pasak jo, nepaisant susirūpinimo dėl žaislų ir kitų prekių trūkumo prieš Kalėdų šventes, jis išreiškė įsitikinimą, kad „Lego“ galės patenkinti paklausą visose savo rinkose.
N.Christiansenas taip pat akcentavo, jog visų iššūkių pandemijos sąlygomis „Lego“ produkcija nebrangs.