Jau ir taip gerai pasaulyje žinomo prekių ženklo „Lego“ plastikinių kaladėlių paklausa pandemijos metu dar labiau išaugo, o ypač didelis paklausos augimas stebėtas Kinijoje.
„Grupę valdanti šeima norėtų <...> padėkoti visiems kolegoms papildomomis trimis laisvomis dienomis 2021 metų pabaigoje“, – sakoma bendrovės pranešime.
Biržoje nelistinguojamos grupės grynasis pelnas per pirmąjį 2021 metų pusmetį siekė daugiau nei 6,3 mlrd. Danijos kronų (847 mln. eurų).
Pajamos per tą patį laikotarpį išaugo 46 procentais iki 23 mlrd. kronų.
Tai buvo „ypatingi metai „Lego“ grupei, o mūsų kolegos dirbo neįtikėtinai sunkiai“, sakoma pranešime, kuriame priduriama, kad 2022 metų balandį darbuotojams bus išmokėta speciali premija, kurios dydis nebuvo paskelbtas.
„Lego“ (danų kalba reiškia „žaisk gerai“ (Leg godt)) 1932 metais įkūrė Kirkas Kristiansenas. Grupė iki šiol priklauso tai pačiai šeimai.
Bendrovėje dirba apie 20 400 žmonių 40 pasaulio šalių.