Lenkiški „LPP Lithuania“ drabužiai: augimas pernai viršijo lūkesčius

Lenkų prekybos bendrovės LPP valdomos „LPP Lithuania“, atstovaujančios tokiems prekių ženklams kaip „Reserved“, „House“, „Mohito“, „Cropp“, „Sinsay“, pardavimo pajamos 2017 metais preliminariais duomenimis siekė 26,5 mln. eurų ir buvo 23 proc. didesnės nei 2016 metais, kai apyvarta sudarė 21,5 mln. eurų, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvės atidarymo akimirka
Lenkiški „LPP Lithuania“ drabužiai: augimas pernai viršijo lūkesčius / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Įmonės direktoriaus Ovidijaus Dirsės teigimu, pernai augimo buvo tikėtasi, tačiau ne tokio didelio. Pasak jo, didžiausi pardavimai buvo Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ esančiose įmonei priklausančiose parduotuvėse.

2017 metais „LPP Lithuania“ neatidarė naujų parduotuvių ir jų nerekonstravo, taip pat nebuvo uždaryta parduotuvių. Šiuo metu bendrovei priklauso 28 parduotuvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis