Į naująją parduotuvę Vilniuje pirmiausia plūstelėjo jaunos mamos su vaikais. Jos čia pat matavo rūbus savo mažamečiams.
„Nuo pat pradžių Vilniuje išlaikysime savo parduotuvių koncepciją, kurią apibūdinome kaip „daugiau už mažiau – kasdien“. Tai galioja visoms 30 prekių kategorijų mūsų tinkle. Tikimės, kad šią mūsų poziciją pamėgs vilniečiai, ypač dėl to, kad įsikūrėme pačiame miesto centre, be to, prekybos centre, po kurio stogu galima įsigyti ir maisto produktų. Šie du kriterijai mums buvo esminiai, renkantis vietą Vilniuje“, – sako „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze.
„Šio tinklo parduotuvės atidarymas mūsų prekybos centre žymi nuoseklias pastangas pasiūlyti klientams platų prekių pasirinkimą. Tai ir lėmė mūsų partnerystę su „Pepco“, – teigia prekybos centro VCUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.
„Pepco“ mums yra puiki galimybė sustiprinti vaikiškų drabužių pasiūlos poziciją, nes didelė mūsų pirkėjų dalis, lygiai, kaip ir šiame mažų kainų tinkle, yra šeimos, turinčios vaikų iki 14 metų amžiaus“, – sako VCUP vadovė.
VCUP antrajame aukšte atidaryta „Pepco“ parduotuvė yra pirmoji šio tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirtoji Lietuvoje. Pirmąją parduotuvę Baltijos šalyse „Pepco“ atidarė 2017 m. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks 50 „Pepco“ parduotuvių.
„Pepco“ parduotuvės šiuo metu veikia jau devyniose Europos šalyse: Lenkijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. Rytų ir Vidurio Europos šalyse veikiančiose daugiau nei 1300 tinklo parduotuvių kas mėnesį apsilanko daugiau nei 12 mln. pirkėjų. Apie 60 proc. „Pepco“ prekių yra aprangos kategorijos prekės, kiti 40 proc. priskiriami namų apyvokos kategorijai: žaislai, tekstilės produktai, namų patogumui ir dekoravimui skirti daiktai.