„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lenkų prekybos tinklas „Pepco“ įžengė ir į Vilnių

​​​​​​​Drabužių vaikams ir suaugusiems bei namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“ ketvirtadienį atidaryta ir Vilniuje, prekybos centre VCUP. Prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė užima 550 kv. metrų plotą antrajame prekybos centro aukšte.
Pirmoji Pepco aparduortuvė Vilniuje
Pirmoji Pepco aparduortuvė Vilniuje

Į naująją parduotuvę Vilniuje pirmiausia plūstelėjo jaunos mamos su vaikais. Jos čia pat matavo rūbus savo mažamečiams.

Pirmoji Pepco parduotuvė Lietuvos sostinėje
Pirmoji Pepco parduotuvė Lietuvos sostinėje

„Nuo pat pradžių Vilniuje išlaikysime savo parduotuvių koncepciją, kurią apibūdinome kaip „daugiau už mažiau – kasdien“. Tai galioja visoms 30 prekių kategorijų mūsų tinkle. Tikimės, kad šią mūsų poziciją pamėgs vilniečiai, ypač dėl to, kad įsikūrėme pačiame miesto centre, be to, prekybos centre, po kurio stogu galima įsigyti ir maisto produktų. Šie du kriterijai mums buvo esminiai, renkantis vietą Vilniuje“, – sako „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Aleksandras Čikaidze. „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalims
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Aleksandras Čikaidze. „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalims

„Šio tinklo parduotuvės atidarymas mūsų prekybos centre žymi nuoseklias pastangas pasiūlyti klientams platų prekių pasirinkimą. Tai ir lėmė mūsų partnerystę su „Pepco“, – teigia prekybos centro VCUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.

„Pepco“ mums yra puiki galimybė sustiprinti vaikiškų drabužių pasiūlos poziciją, nes didelė mūsų pirkėjų dalis, lygiai, kaip ir šiame mažų kainų tinkle, yra šeimos, turinčios vaikų iki 14 metų amžiaus“, – sako VCUP vadovė.

VCUP antrajame aukšte atidaryta „Pepco“ parduotuvė yra pirmoji šio tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirtoji Lietuvoje. Pirmąją parduotuvę Baltijos šalyse „Pepco“ atidarė 2017 m. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks 50 „Pepco“ parduotuvių.

VCUP nuotr./Vilniaus centrinė universalinė parduotuvė
VCUP nuotr./Vilniaus centrinė universalinė parduotuvė

„Pepco“ parduotuvės šiuo metu veikia jau devyniose Europos šalyse: Lenkijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. Rytų ir Vidurio Europos šalyse veikiančiose daugiau nei 1300 tinklo parduotuvių kas mėnesį apsilanko daugiau nei 12 mln. pirkėjų. Apie 60 proc. „Pepco“ prekių yra aprangos kategorijos prekės, kiti 40 proc. priskiriami namų apyvokos kategorijai: žaislai, tekstilės produktai, namų patogumui ir dekoravimui skirti daiktai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų