2022 10 06 /2022 10 07

LETA įsigis didžiausią Baltijos šalių fotoagentūrą „Scanpix“

Latvijos naujienų agentūra LETA įsigis didžiausią ir garsiausią Baltijos šalių fotoagentūrą „Scanpix“ .
Paskola
Verslas / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 BNS LETA

Užbaigus sandorį, kurio suma neskelbiama, LETA iš Švedijos agentūros TT perims 51 proc. „Scanpix Baltics“ akcijų, o iš Estijos žiniasklaidos grupės „Postimees Grupp“ – 49 proc. akcijų paketą.

Tokiu būdu LETA taps vienintele „Scanpix“ akcininke.

Trišalė sutartis dėl „Scanpix“ įsigijimo jau yra pasirašyta, tačiau sandoriui dar turi pritarti Estijos konkurencijos priežiūros institucija.

LETA turi ilgametės patirties ir įgūdžių, sukauptų per ilgus bendradarbiavimo su įvairiomis žiniasklaidos organizacijomis metus, teikiant joms informacines paslaugas.

Nuo 2016 metų agentūra yra oficiali „Scanpix“ atstovė Latvijoje.

Pasak LETA valdybos nario Jurio Mendzinio, sandoris leis išplėsti agentūros informacinių produktų pasiūlą, kartu suteikiant jai tarptautinį mastą.

„Be to, esame įsitikinę, kad mūsų technologinės galimybės ir įgūdžiai leis plėtoti „Scanpix“ verslą ir kaimyninėse šalyse. Iš šio sandorio naudos turės visi – ir LETA, ir „Scanpix“, ir klientai, ir bendradarbiaujantys partneriai“, – pabrėžė J.Mendzinis.

Gavus Estijos reguliuotojos patvirtinimą, nenumatoma jokių pokyčių fotoagentūros santykiuose su esamais klientais, o artimiausiu metu neplanuojama keisti ir „Scanpix“ personalo ar vadovybės.

Daugiau nei 40 šaltinių turinti „Scanpix“ yra didžiausia nuotraukų ir vaizdo įrašų duomenų bazė Baltijos šalyse, bendradarbiaujanti su tokiomis tarptautinėmis naujienų ir fotoagentūromis kaip „Reuters“, AFP, AP, EPA, DPA, „Capital Pictures“, „PanterMedia“, „Caters News“, „Stocktreck Image“, taip pat su naujienų agentūromis Baltijos šalyse, pavyzdžiui, BNS, „Postimees“, „Delfi Pilt“, „Aripaev“, „15min.lt/BNS“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis