Libanas gavo Interpolo „raudonąjį perspėjimą“ dėl C.Ghosno

Libanas gavo Interpolo „raudonąjį perspėjimą“ dėl iš Japonijos pabėgusio automobilių pramonės magnato Carloso Ghosno, ketvirtadienį pranešė valstybinė Nacionalinė naujienų agentūra.
Carlosas Ghosnas
Carlosas Ghosnas

Agentūros cituojamas teisingumo ministras Albertas Sarhanas paskelbė, jog „prokuratūra ... iš Interpolo gavo vadinamąjį raudonąjį perspėjimą, susijusį su Carloso Ghosno byla“.

Libaniečių kilmės buvęs „Nissan“ vadovas, kuriam Japonijoje dėl kelių kaltinimų finansiniais nusižengimais buvo skirtas namų areštas, paslaptingomis aplinkybėmis pabėgo iš Japonijos ir pirmadienį atvyko į Beirutą.

Interpolo „raudonasis perspėjimas“ yra prašymas policijai laikinai suimti asmenį, kol jis bus išduotas kitai valstybei, kol bus jai perduotas ar kol bus imtasi panašių teisinių veiksmų. Tai nėra arešto orderis.

Tačiau naujienų agentūros AFP šaltinis Libano teismų sistemoje keik anksčiau pareiškė, jog Libanas ir Japonija nėra pasirašę ekstradicijos sutarties, pagal kurią Prancūzijos, Brazilijos ir Libano pilietybę turintis C.Ghosnas galėtų būti grąžintas Tokijui.

Žiniasklaidos duomenimis, C.Ghosnas į Beirutą atvyko ne tiesiogiai, o per Stambulą. Turkija ketvirtadienį pranešė pradėjusi tyrimą dėl C.Ghosno kelionės ir jau sulaikiusi septynis asmenis.

Japonijos žiniasklaidoje skelbiama, jog C.Ghosno išvykimas iš Japonijos nebuvo oficialiai užregistruotas. Jo advokatai tikina turintys visus jo pasus. Tačiau Japonijos žiniasklaida, remdamasi šaltiniais, rašo, jog C.Ghosnas turi du Prancūzijos pasus.

Libano valdžia tvirtina, jog C.Ghosnas į šalį atvyko teisėtai su Prancūzijos piliečio pasu.

Pats C.Ghosnas pareiškė, jog į Libaną nuvyko dėl to, jog mano, kad Japonijos teismų sistema yra nesąžininga, ir nori išvengti politinio persekiojimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis