„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką

Lietuvos reklamos rinką stipriai sujudinti gali pradėjęs veikti Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Lidl

„Jie niekur neatėjo tyliai ir ramiai. Tad visi rinkos dalyviai, norėdami neužleisti pozicijų, turės reaguoti, ne tik „Maxima“.

Tikėtina, kad ir iki šiol sparčiai augusi prekybininkų reklama šiais ir ateinančiais metais suteiks visai reklamos rinkai dar didesnį postūmį“, – dienraščiui sakė reklamos agentūros „Adcom“ direktorius Eimantas Gurevičius.

Jo teigimu, reklamos rinka gali stipriai išsiplėsti, nes ne tik „Lidl“ pats reklamuosis, bet ir jo konkurentai bandys padidinti reklamos apimtis, kad galėtų sėkmingai kovoti su nauju prekybos tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs