„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką

Lietuvos reklamos rinką stipriai sujudinti gali pradėjęs veikti Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Lidl

„Jie niekur neatėjo tyliai ir ramiai. Tad visi rinkos dalyviai, norėdami neužleisti pozicijų, turės reaguoti, ne tik „Maxima“.

Tikėtina, kad ir iki šiol sparčiai augusi prekybininkų reklama šiais ir ateinančiais metais suteiks visai reklamos rinkai dar didesnį postūmį“, – dienraščiui sakė reklamos agentūros „Adcom“ direktorius Eimantas Gurevičius.

Jo teigimu, reklamos rinka gali stipriai išsiplėsti, nes ne tik „Lidl“ pats reklamuosis, bet ir jo konkurentai bandys padidinti reklamos apimtis, kad galėtų sėkmingai kovoti su nauju prekybos tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų