„Lidl“ atėjimas lietuvius vėl grąžino prie to, kad pamiršta jau kokį ketvirtį amžiaus, – didžiulių eilių prie maisto produktų.
Nors nuo 15-os parduotuvių atidarymo praėjo jau dvi savaitės, kai kur eilės vis dar rikiuojasi ir lauke, jau nekalbant apie didžiules grūstis prie kasų.
„Lidl“ ketvirtadienį pasigyrė, kad jau sulaukė itin didelio susidomėjimo ir socialiniame tinkle „Facebook“ – prekybos tinklas jau turi daugiau sekėjų nei Lietuvoje ilgai veikiantys prekybos tinklai.
„Lidl Lietuva“ paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle sekėjų skaičius sparčiai artėja prie 90 tūkst., pranešė bendrovė.
Tuo metu senbuvė „Maxima“ turi per 84 tūkst. sekėjų, „Iki“ – per 28 tūkst., „Norfa“ – beveik 79 tūkst., „Rimi“ – 32 tūkst., „Prisma“ – beveik 60 tūkst. sekėjų.