Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lidl“ giriasi, kad ir „Facebook“ sulaukė didžiausių „eilių“

Birželį Lietuvoje veiklą pradėjęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ giriasi turintis daugiausia sekėjų iš visų Lietuvoje veikiančių prekybininkų.
„Lidl“ Šiauliuose
„Lidl“ Šiauliuose / Alvydo Januševičiaus nuotr.

„Lidl“ atėjimas lietuvius vėl grąžino prie to, kad pamiršta jau kokį ketvirtį amžiaus, – didžiulių eilių prie maisto produktų.

Nors nuo 15-os parduotuvių atidarymo praėjo jau dvi savaitės, kai kur eilės vis dar rikiuojasi ir lauke, jau nekalbant apie didžiules grūstis prie kasų.

„Lidl“ ketvirtadienį pasigyrė, kad jau sulaukė itin didelio susidomėjimo ir socialiniame tinkle „Facebook“ – prekybos tinklas jau turi daugiau sekėjų nei Lietuvoje ilgai veikiantys prekybos tinklai.

„Lidl Lietuva“ paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle sekėjų skaičius sparčiai artėja prie 90 tūkst., pranešė bendrovė.

Tuo metu senbuvė „Maxima“ turi per 84 tūkst. sekėjų, „Iki“ – per 28 tūkst., „Norfa“ – beveik 79 tūkst., „Rimi“ – 32 tūkst., „Prisma“ – beveik 60 tūkst. sekėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?