„Lidl“ ir vėl tenka aiškintis: Kretingos bažnyčios kryžius virto stulpu

Nuo Kauno bažnyčių „Lidl“ reklamose kryžiai buvo nutrinti, o štai Kretingos bažnyčia nufotografuota tokiu rakursu, kad kryžiaus tiesiog nesimatytų. Kitur Europoje už panašius akibrokštus Vokietijos prekybininkas anksčiau jau atsiprašinėjo, tačiau Lietuvoje aiškina, neva įsivėlė klaida, ir pateikia nuotraukų, kur akivaizdžiai matyti bažnyčių kryžiai.
„Lidl“ reklama
„Lidl“ reklama / Bernardinai.lt nuotr.
Temos: 3 Kretinga Lidl Reklama

Praūžus tikinčiųjų nepasitenkinimui, kad „Lidl“ reklamoje nuo Kauno bažnyčių buvo nutrinti kryžiai, kretingiškė Jolanta Klietkutė pastebėjo dar vieną bažnyčią be kryžiaus. Kretingoje esančioje „Lidl“ parduotuvėje interjerui yra panaudota Kretingos panorama, kurioje matyti ir bažnyčia. Nors kryžiaus nematyti, šįkart jis nėra nutrintas, o tik bažnyčia nufotografuota tokiu rakursu, kad to kryžiaus nematytum.

„Lidl“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta 15min aiškino, kad ši nuotrauka nėra daryta įmonės užsakymu.

„Šitą nuotrauką įsigijome iš „Fotoskrydžio“, čia bažnyčia tiesiog nufotografuota tokiu rakursu“, – portalui sakė jis. V.Lopeta priminė, kad ir Kauno bažnyčios be kryžių tėra atsitiktinumas.

Šitą nuotrauką įsigijome iš „Fotoskrydžio“, čia bažnyčia tiesiog nufotografuota tokiu rakursu, – aiškino V.Lopeta.

„Toji Kauno nuotrauka net nebuvo naudojama reklamoje, ja buvo iliustruotas pranešimas interneto svetainėje. Tiesiog laiku nepamatėm, kad retušuojant dangų, netyčia buvo „nukirpti“ keli kryžiai“, – pridūrė jis ir patikino, kad dabar kiekvieną nuotrauką bendrovė peržiūrės labai atidžiai.

V.Lopeta pateikė ir kelis pavyzdžius reklamų, kuriose yra matomi kryžiai. Viena jų kabo „Lidl“ parduotuvėje sostinės Žemaitės gatvėje, kitas pateiktas pavyzdys – iš reklaminės kampanijos.

V.Lopetos nuotr./„Lidl“ Žemaitės gatvėje
V.Lopetos nuotr./„Lidl“ Žemaitės gatvėje
V.Lopetos nuotr./„Lidl“ reklaminė kampanija
V.Lopetos nuotr./„Lidl“ reklaminė kampanija

„Yra ir daugiau parduotuvių, kurių apipavidalinime panaudoti panoraminiai vaizdai, kuriuose matyti kryžiai“, – pridūrė V.Lopeta.

Už „pradingusius“ kryžius „Lidl“ anksčiau jau teko atsiprašinėti Vakarų Europoje. Žemų kainų prekybos tinklas „Lidl“ Didžiojoje Britanijoje, taip pat ir kitose Europos šalyse sulaukė kritikos už tai, kad pardavinėja produktus pakuotėse, kuriose nutrinti krikščioniški simboliai. Prekybininkai taip siekia būti „religiškai neutralūs“, tačiau tai įžeidė kai kuriuos pirkėjus.

Tuomet „Lidl“ neneigė, kad vengia naudoti religinius simbolius, nes nenori pažeisti religinių įsitikinimų. „Esame kompanija, kuri gerbia įvairovę, ir tai paaiškina pakuotės dizainas“, – tuomet aiškino „Lidl“ atstovas Belgijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų