„Lidl“ pavyzdys užkrečia: „Nestle“ nutrynė kryžių nuo savo jogurto

Didžiausia pasaulio maisto ir gėrimų gamintoja „Nestle“ nutrynė kryžių nuo graikų ortodoksų pastato Santorine ir panaudojo tokį atvaizdą savo gaminamo jogurto pakuotei, rašo „Premier Christian Radio“.
„Nestle“ graikiškas jogurtas
„Nestle“ graikiškas jogurtas / Nuotrauka iš tviterio

Tai nėra pirma bendrovė, slepianti arba naikinanti krikščionių simbolius ir tokius atvaizdus naudojanti reklamai.

Vokietijos mažmeninis prekybos tinklas „Lidl“ pašalino kryžių nuo Kristaus prisikėlimo bažnyčios Graikijoje.

„Premier Christian Radio“ nuotr./"Lidl" produktas
„Premier Christian Radio“ nuotr./"Lidl" produktas

Kritikos „Lidl“ gavo ir Lietuvoje, kai reklamai panaudojo Kauno panoramą, iš kurios neva redaguojant dangų netyčia dingo visi kryžiai.

Toks prekybininkų elgesys sutiktas prieštaringai. Kai kurie žmonės socialiniuose tinkluose išliejo savo pyktį, o Didžiosios Britanijos ortodoksų bažnyčios vadovas paragino dvasininkus boikotuoti „Lidl“ prekybos tinklą.

Vartotojus taip pat įsiutino Didžiosios Britanijos „Lidl“ puslapis. Kai kurie pabrėžė, kad ant halal produkcijos vaizduojamos mečetės su minaretais.

Lietuvoje „Lidl“ tikino, kad nuo Kauno bažnyčių kryžiai dingo netyčia, kai buvo retušuojamas dangus. Kretingos „Lidl“ panaudoja bažnyčios nuotrauka, daryta tokiu rakursu, kad kryžius atrodytų kaip stulpas. „Lidl“ aiškino, kad tokios nuotraukos neužsakinėjo, o įsigijo iš „Fotoskryžio“, bei pateikė kelis reklamos pavyzdžius, kur matyti kryžiai.

Bernardinai.lt nuotr./„Lidl“ reklama
Bernardinai.lt nuotr./„Lidl“ reklama

„Nestle“ jokio komentaro dėl nutrintų kryžių kol kas nepateikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų